پیشنهاد سردبیر

موی‌تای‌کاران جوان ایران در ششمین روز رقابت‌های جهانی به یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز دست یافتند.

درخشش موی‌تای‌کاران جوان ایران در رقابت‌های جهانی

مسابقات موی‌تای قهرمانی جوانان جهان به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم کشورمان در ۲ بخش دختران و پسران به مصاف حریفان رفته‌ است.

در دیدار نهایی وزن ۶۳/۵- کیلوگرم رده ۱۳-۱۲ سال، محیا امیرخانی با برتری مقابل لانا ژوکووا از روسیه صاحب مدال طلا شد.

در فینال وزن ۴۸- کیلوگرم رده سنی ۱۱-۱۰ سال، سامیه خواجه حسنی با شکست مقابل ورزشکاری از کشور میزبان عنوان نایب‌قهرمانی و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

دینا کچویی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار پایانی وزن ۶۳/۵+ کیلوگرم رده سنی ۱۳-۱۲ سال، برابر نماینده روسیه مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

آناهیتا شادرازی در جدول شانس مجدد با غلبه بر حریفی از مالزی مدال برنز وزن ۵۴-۵۲ کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۳سال را به خود اختصاص داد.

پیش از این، تیم کشورمان توسط علی حسن زاده کیانی، امیرارسلان ملکی دیشابی، سیدامیرحسین بابازاده، سولماز سلیمانی، آیلین زامهران، زهرا خمرزاده، سارا سرداری، سیده معصومه طاهری و آناهیتا شادرازی صاحب ۹ مدال برنز شده بود.

فردا در روز پایانی این پیکارها، در فینال وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال پسران، ابوالفضل منصوری برای کسب مدال طلا با نماینده روسیه رقابت خواهد کرد.

در فینال وزن ۳۸- کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال دختران، زهرا خمرزاده به مصاف نماینده روسیه می‌رود. در همین رده سنی و در فینال وزن ۶۳/۵- کیلوگرم، فرانک باقری به مصاف آناستازیا چیرکوا از روسیه می‌رود.

در وزن ۷۱- کیلوگرم، دینا منگلیان با جومانا ولید از مصر پیکار خواهد کرد. در دیگر دیدار نهایی این رقابت‌ها، پریا یعقوبی در وزن ۷۱+ کیلوگرم رده سنی ۱۵-۱۴ سال با سلین نور کازان از ترکیه مبارزه می‌کند.

آخرین نماینده کشورمان در مبارزات نهایی فردا، آیسا خانی است که برای کسب نشان طلای وزن ۶۷-کیلوگرم رده سنی ۱۷-۱۶ سال با سلما مرهر از مراکش روبه‌رو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.