پیشنهاد سردبیر

با موافقت استاندار خراسان رضوی دیدارهای ملی و باشگاهی به مشهد منتقل شد که بر این اساس دیدارهای استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه ثامن و دیدارهای تیم ملی در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد.

محل بازی‌‎های ملی و باشگاهی مشخص شد/ استقلال و پرسپولیس در ثامن

تیم ملی فوتبال ایران در دور چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید روز سه شنبه ۲۴ مهر رو در روی تیم ملی قطر قرار گیرد. پیش از این و طبق اعلام فدراسیون فوتبال دو ورزشگاه یادگار امام تبریز و امام رضا (ع) مشهد گزینه‌های نهایی برای میزبانی از قطری‌ها بودند که علیرضا تاج فیروز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی تأیید کرد که این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

تاج فیروز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دستور دادند که موضوع ورزشگاه امام رضا (ع) را برای برگزاری مسابقات پیگیری کنیم و ما هم در این خصوص جلساتی را با مدیران استانی برگزار کردیم. فارغ از اینکه گله‌مندی‌هایی که از فدراسیون فوتبال بابت اینکه بیش از یکسال است که هیأت فوتبال ما را در بلاتکلیفی قرار داده و سر قضیه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان که در سال‌های گذشته به میزبانی مشهد برگزار شد، داریم، بنا بر این مقرر شد که دیدار ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.

او ادامه داد: شخص استاندار هم در هفته‌های اخیر راغب شدند که بازی تیم ملی در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود. روز گذشته و به همراه استاندار هم از مجموعه ورزشی امام رضا (ع) و هم از ثامن مشهد بازدید کردیم و شخص استاندار اعلام کرد که موافقت می‌کنیم بازی‌های تیم ملی ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود و دیدارهای استقلال و پرسپولیس چه در رقابت‌های لیگ برتر و چه در رقابت‌های آسیایی به میزبانی ورزشگاه ثامن باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: زیر ساخت‌های ورزشگاه امام رضا (ع) خوب است و برای بازی تیم ملی که در روز ۲۴ مهر برگزار می‌شود، بهتر هم خواهد شد.

او در رابطه با اینکه جایگاه سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه امام رضا (ع) برای آن در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: مسئولان فدراسیون باید در این رابطه نظر دهند و من هم شنیده‌ام که قرار است امیر قلعه نویی (سرمربی تیم ملی فوتبال ایران) سفری را به مشهد داشته باشد.

تاج فیروز در رابطه با ظرفیت ورزشگاه برای بلیت فروشی و حضور تماشاگران گفت: ما در این خصوص تابع فدراسیون فوتبال هستیم و هر تصمیمی بگیرند اجرایی خواهیم کرد.

او در رابطه با جایگاه‌های VIP و CIP در ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: هر دو جایگاه آماده هستند و ما آمادگی کامل برای میزبانی از این بازی را داریم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.