آخرین تحولات لبنان

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: دامپزشکان، حافظان سلامت جامعه و تضمین‌کنندگان امنیت غذایی هستند که با تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه خود در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان قرار دارند.

دامپزشکان، حافظان سلامت جامعه و امنیت غذایی هستند

عضو کمیسیون بهداشت مجلس در پیامی تاکید کرد که دامپزشکان، حافظان سلامت جامعه و تضمین‌کنندگان امنیت غذایی هستند که با تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه خود در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان قرار دارند و فعالیت‌های ارزشمند و علمی این قشر در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های دامی، سلامت و توسعه پایدار کشور را تضمین می‌کند.

متن پیام تبریک سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز ملی دامپزشک به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دامپزشکان، حافظان سلامت جامعه و تضمین‌کنندگان امنیت غذایی هستند که با تلاش‌های بی‌وقفه و ایثارگرانه خود در خط مقدم مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و حیوان قرار دارند. فعالیت‌های ارزشمند و علمی دامپزشکان در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان بیماری‌های دامی، سلامت و توسعه پایدار کشور را تضمین می‌کند.

روز دامپزشک فرصتی است تا از خدمات این قشر فرهیخته که با دانش و تعهد خود در حوزه بهداشت عمومی و بهبود سلامت جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، تقدیر به عمل آید.

اینجانب ضمن تبریک این روز به تمامی دامپزشکان گرانقدر، از تلاش‌های بی‌دریغ شما در راستای اعتلای سلامت جامعه قدردانی می‌نمایم و آرزوی موفقیت و سربلندی شما عزیزان را دارم.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.