آخرین تحولات لبنان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق شد در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر استقلال خوزستان را مغلوب کند.

سپاهان صدر را از پرسپولیس پس گرفت؛ برتری طلایی‌پوشان مقابل استقلال در خوزستان

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

این دیدار به دلیل عدم حضور آمبولانس با چند دقیقه تاخیر آغاز شد. این مسابقه بدون استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار شد. در اتفاقی عجیب در حالی که اعلام شده بود پیام حیدری قاضی این دیدار خواهد بود، این محمد حسین زاهدی فر است که این مسابقه را سوت زد.

سپاهان صدر را از پرسپولیس پس گرفت؛ برتری طلایی‌پوشان مقابل استقلال در خوزستان

سپاهان سرانجام توانست در دقیقه ۴۱ گل اول را به ثمر برساند، پاس پشت پای تماشایی کامارا در پشت محوطه جریمه به مهدی لیموچی رسید و این بازیکن نیز توانست با یک ضربه زمینی دروازه استقلال خوزستان را باز کند، این اولین گل فصل لیموچی برای طلایی‌پوشان بود. سپاهان در دقایق پایانی صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه کاوه رضایی را احمد گوهری به زیبایی مهار کرد.

صدرنشینی پرسپولیس زیاد دوام نداشت و سپاهان با این نتیجه ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت، در مقابل استقلال خوزستان با ۶ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی استقلال خوزستان:

احمد گوهری، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، حامد بحیرایی، محمود مطلق‌زاده، سیدمحمد حسینی، علی هلیچی، آرام عباسی، ثیوی بیفوما کولوسا، کیانا نونس داسیلوا امارانته.

ترکیب ابتدایی سپاهان اصفهان:

نیما میرزازاد، آریا یوسفی، محمد امین حزباوی، محمد دانشگر، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، استیون انزونزی، جواد آقایی پور، لیموچی و ابوبکر کامارا.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.