آخرین تحولات لبنان

علیرضا کاظمی ضمن بیان اینکه اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش آموزی برای رشد و ارتقای علمی دانش آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.

راه‌اندازی صندوقی بمنظور کمک به دانش‌آموزان غزه و لبنان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از اجلاس آیسسکو از دستاوردهای حاصل از این اجلاس ابراز خرسندی کرد و گفت: اجلاس آیسسکو دستاوردهای بسیاری داشته است که یکی از آن‌ها ایجاد و راه اندازی صندوقی بمنظور کمک به دانش آموزان غزه و لبنان بود.

وی ادامه داد: در این اجلاس پیشنهاد دادیم تا المپیادهای دانش آموزی برای رشد و ارتقای علمی دانش آموزان کشورهای عضو آیسسکو برگزار شود.

وی با اشاره به دیدارهای حاصل ازاین سفر گفت: در حاشیه برگزاری اجلاس با وزرای آموزش و پرورش فلسطین، پاکستان، عمان، تاجیکستان، مالزی و دبیرکل آیسسکو دیدارهای مفصلی برقرار کرده و دیدگاه‌های مختلفی را مطرح کردیم.

کاظمی افزود: از مدرسه ایرانی در مسقط هم بازدید شد و در جلسه‌ای که با همکاران این مدرسه برگزار کردیم، مسائل و مشکلات فراوانی اشاره شد که مقرر شد در اسرع وقت مشکلات آنان بررسی و مرتفع شود.

کاظمی اظهار کرد: در هفته جاری، جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با حضور دکتر پزشکیان رئیس جمهوری کشور برگزار می‌شود که این اقدام برای جامعه فرهنگیان بسیار امید بخش است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.