آخرین تحولات لبنان

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس مسئولیت عملیات شهادت‌طلبانه بئر السبع را بر عهده گرفت و آن را تبریک گفت.

گردان‌های القسام مسئولیت عملیات «بئر السبع» را بر عهده گرفت

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی اعلام کرد که عملیات شهادت‌طلبانه بئر السبع را یکی از قهرمانان این گردان در اراضی اشغالی انجام داده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام ضمن تبریک عملیات بئر السبع تأکید کرد: اعتماد ما به وطن‌پرستی فرزندان ملت فلسطین در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ ثابت است و هرگز متزلزل نخواهد شد.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که جوانان اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ قادر هستند به رژیم صهیونیستی آسیب‌هایی وارد آورده و از مردم غزه حمایت کنند.

رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش دادند بر اثر تیراندازی در ایستگاه مرکزی اتوبوس شهر بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی، تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این عملیات یک زن نظامی صهیونیست از نیروهای گارد مرزی به هلاکت رسید.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین از زخمی شدن ۱۳ صهیونیست و انتقال آن‌ها به بیمارستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، این عملیات ترکیبی اعم از تیراندازی و حمله با سلاح سرد در سه نقطه مختلف در ایستگاه مرکزی اتوبوس بئر السبع رخ داده است.

منابع صهیونیستی همچنین از شهادت مجری این عملیات خبر دادند. ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که مجری عملیات در بئر السبع، اهل روستای حورة در النقب واقع در جنوب فلسطین اشغالی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.