آخرین تحولات لبنان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و ناوگان باری جاده‌ای استان، در آزمون معاینه فنی ناوگان سنگین در نیمه اول امسال مردود شدند.

۱۲ درصد از ناوگان سنگین خراسان‌رضوی در آزمون معاینه فنی رد شدند

به گزارش قدس خراسان، رضا صحراگرد افزود: در نیمه اول امسال ۷۸ هزار و ۹۰۲ آزمون معاینه فنی ناوگان سنگین در استان خراسان رضوی انجام شده است.
وی گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه ها از این تعداد نزدیک ۸۸ درصد از آزمون ها صلاحیت فنی ناوگان تایید شده و معاینه فنی ۹ هزار و ۴۹۲ مورد معادل ۱۲ درصد، مردود اعلام شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی بیان کرد: این استان با دارا بودن ۱۵ مرکز معاینه فنی فعال، بالاترین تعداد مراکز معاینه فنی در کشور را دارد که شهرستان مشهد پنج مرکز، نیشابور و گناباد هر کدام ۲ مرکز، تربت حیدریه، گناباد، خواف، کاشمر، سبزوار و قوچان هر کدام دارای یک مرکز فعال معاینه فنی است.

وی گفت: با عنایت به تردد بالای ناوگان حمل و نقل سنگین عمومی باری و مسافر در جاده های خراسان رضوی، این استان در رتبه نخست تردد مسافر و رتبه چهارم حمل و نقل جاده ای کالا و همچنین وجود چهار پایانه مرزی فعال در استان، افزایش تعداد مراکز معاینه فنی دور از انتظار نیست.

صحراگرد خاطر نشان کرد: با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار چهار مجوز جهت احداث مرکز معاینه فنی سنگین از جانب سرمایه‌گذار در شهرستانهای تربت حیدریه، فریمان، جوین و گلبهار در دست پیگیری است و پیش بینی می شود با توجه به اقدامات انجام شده دستکم ۲ مرکز تا پایان سال به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.