تحولات لبنان و فلسطین

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه تجهیزات مراقبت‌های پرستاری، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند برای دریافت وام ۴ میلیارد تومانی اقدام کنند.

پرداخت وام به شرکت‌های دانش بنیان پرستاری

حسین سلمانی افزود: این وام با توجه به نیاز شرکت‌های دانش بنیان برای نمونه‌سازی یا سرمایه در گردش این شرکت‌ها و بر اساس قوانین صندوق نوآوری و شکوفایی پرداخت می‌شود و در صورت ارائه معرفی‌نامه از سوی سازمان نظام پرستاری این وام با تسهیلات ویژه به شرکت‌های فعال در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با حوزه پرستاری پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین شرکت‌های فن آور در حوزه تولید تجهیزات مرتبط با حوزه پرستاری می‌توانند با ارائه معرفی‌نامه از سازمان نظام پرستاری یک میلیارد تومان وام را به صورت تسهیل شده دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی گفت: بازپرداخت این وام ۱۸ ماهه یا ۲۴ ماهه است و در صورت تکمیل مدارک، متقاضیان با ارائه معرفی‌نامه می‌توانند ظرف دو هفته این وام را دریافت کنند.

سلمانی ادامه داد: محدودیتی برای تعداد شرکت‌های متقاضی این وام‌ها وجود ندارد و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی تجهیزات پزشکی می‌تواند این تسهیلات را به همه شرکت‌های حاضر در اولین نمایشگاه تجهیزات پرستاری و مراقبت از بیماران و سالمندان و شرکت‌های دارای معرفی‌نامه سازمان نظام پرستاری ارائه کند.

اولین نمایشگاه تجهیزات مراقبت‌های پرستاری و مراقبت از بیماران، سالمندان و کودکان در ایران با عنوان NURSING CAREX همزمان با هفته پرستار ۱۵ تا ۱۸ آبان ۱۴۰۳ با همکاری سازمان نظام پرستاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.