تحولات لبنان و فلسطین

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به اینکه سرمربی جدید این تیم قطعا خارجی است، گفت: همچنان معتقدم که تیم ما با هدایت جواد نکونام پتانسیل موفقیت را داشت.

احتمال میزبانی استقلال از النصر در دوبی؛سمیعی: استقلال با نکونام پتانسیل موفقیت داشت

فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در رابطه با آخرین وضعیت مذاکره این باشگاه با گزینه‌های سرمربیگری اظهار داشت: مذاکرات ادامه دارد. مذاکرات با پل لوگوئن به مراحل نهایی رسیده بود، اما بنا به دلایلی این همکاری میسر نشد. با این حال، مذاکرات ما با سایر گزینه‌ها همچنان ادامه دارد و امیدواریم که به زودی با سرمربی‌ای به توافق نهایی برسیم که هم با بودجه باشگاه مطابقت داشته باشد و هم بتواند پروژه فنی مدنظر مدیریت را اعمال کند. امیدواریم هرچه سریع‌تر این مربی معرفی و به جمع تیم اضافه شود.

وی افزود: من به عنوان یکی از هواداران استقلال در باشگاه حضور دارم و نظر اکثریت را دنبال می‌کنم. به آن دسته از افراد اقلیت که فقط تخریب می‌کنند، کاری نداریم. تمام تلاش ما این است که رضایت هواداران عاشق و دلسوخته استقلال را جلب کنیم. به این اقلیت که در حال پول پاشی در فضای مجازی هستند یا دلال‌هایی که منافع‌شان در باشگاه قطع شده یا آن‌هایی که دیگر در باشگاه نیستند، کاری ندارم.

سمیعی اضافه کرد: در طول فصل، باشگاه اقدامات زیادی از جمله برگزاری اردوی پیش‌فصل، بستن تیم، فراهم کردن امکاناتی همچون زمین تمرین، پروازهای چارتری اختصاصی و بازسازی کمپ حجازی انجام داده است. تمام این اقدامات با هدف جلب رضایت هواداران صورت گرفته است. ما از ابتدای فصل تلاش کردیم که تیمی قوی بسازیم و شرایط لازم را برای موفقیت تیم فراهم کنیم. در این راستا، تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم و امیدواریم که با جذب یک مربی خارجی، بتوانیم بهترین نتایج را برای تیم استقلال به دست آوریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پاسخ به این پرسش که اگر به ابتدای فصل برگردیم بازهم جواد نکونام را به عنوان سرمربی انتخاب خواهد کرد، گفت: قطعا همین طور است. من همچنان معتقدم که تیم ما پتانسیل موفقیت را داشت. نکونام انتقاداتی دارد که حق‌شان است اما من اعتقاد دارم که می‌توانستیم تیم موفقی باشیم. مسائلی وجود داشت که باعث عدم موفقیت ما شد اما این مسائل داخلی است و ترجیح می‌دهیم درون تیم باقی بماند. متاسفم که این اتفاق نیفتد.

وی در خصوص انتشار اسامی مربیان مختلف توسط رسانه‌ها و مدیر برنامه‌های مربیان خارجی گفت: اکثر اسامی که منتشر می‌شود از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی این مربیان است که می‌خواهند با استفاده از ابزار هواداران این گزینه را به باشگاه نزدیک کنند. ما موارد مختلف را بررسی کنیم و در مرحله آخر انتخاب سرمربی جدید هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم با سرمربی موقت گفت: سهراب بختیاری‌زاده از روز اولی که حضور پیدا کرد یک بدنساز آورد و تیم خودش را تکمیل کرد. ارتباط خوبی بین سرمربی و کادر فنی و بازیکنان وجود دارد. با این حال، این مانع نمی‌شود که ما به‌دنبال سرمربی خارجی نرویم. خیلی‌ها دوست دارند توهم توطئه ایجاد کنند که باشگاه استقلال به دنبال جذب سرمربی خارجی نیست. جا دارد من باز هم تأکید کنم که باشگاه استقلال قطعاً به دنبال جذب مربی خارجی است.

سمیعی در رابطه با اینکه آیا مطرح شدن نام پاکو خمس، سرمربی سابق تراکتور را نیز رد می‌کند؟ اظهار داشت: به هر حال این رفتن همان راه است. من تأیید کنم یا نه، آقایان در این بازار تأثیرگذار خواهند بود. ما در حال بررسی گزینه‌های مختلف هستیم و به‌زودی تصمیم نهایی اعلام خواهد شد و به آخرش رسیده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایطی که باید سرمربی آینده آبی پوشان داشته باشد نیز گفت: به هر حال این سرمربی باید با بودجه باشگاه متناسب باشد. ضمن این که شخصیت بالایی هم داشته باشد و بتواند تیم را مدیریت کند و از نظر فنی هم استقلال را به جایگاهی برساند که جزو مدعیان قهرمانی باشد.

سمیعی در رابطه با علت حضور پیشکسوتان در باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال خانه پیشکسوتان است و آنها هر زمانی که بخواهند می توانند تشریف بیاورند، قدمشان روی چشم‌ ما خواهد بود. ما از نقطه نظرات آنها استفاده می‌کنیم و خیلی از آن‌ها در جریان کارهایی که باشگاه انجام داده نبودند و خواستار این بودند تا کارهای انجام شده را به گوش هواداران برسانیم که به زودی اینکار را انجام می‌دهیم و اگر سکوت کردیم به‌خاطر این بود تا تنش صورت نگیرد. اگر سکوت کردیم به خاطر این بود که تنش زیاد نشود. کارهای زیادی صورت گرفته که به‌زودی اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد پل لوگوئن اظهار داشت: باز هم براساس خواسته هوادار عمل کردیم. هوادار از ما انتظار داشت تا سرمربی هر چه زودتر سر تمرین حاضر شود. شاید کمی تأخیر می‌دادیم، نتیجه بهتری صورت می‌گرفت. اگر این اتفاق می‌افتاد ما می توانستیم در حالت پنهان این کار را انجام دهیم. ویزای ایشان هم انجام شده بود و قرار بود بیاید بعد اعلام کنیم اما اتفاقاتی که رخ داد این اجازه را به ما نداد. با این حال در دو، سه روز آینده سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. الان در مرحله انتخاب هستیم. در جلسه هیات مدیره نفرات مد نظرمان را اعلام می‌کنیم و بعد آنالیزی که صورت گرفته است را بررسی می‌کنیم و نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

سمیعی درباره مصاحبه‌ای که سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال انجام داد و همچنین رقم قرارداد این بازیکن گفت: حسینی قراردادی بستند که عدد امسال آن مشخص است. این قرارداد ۲ فصل قبل امضا شد و از نظر قانونی هیچ مشکل و شبهه‌ای ندارد. متأسفانه حسینی انتظار داشت که این قرارداد اصلاح شود ولی ما به او توضیح دادیم که مدیریت حق ندارد در قراردادهای رسمی و ثبت شده با قیمت معین برای مدت معین تغییراتی ایجاد کند؛ زیرا چنین کاری از نظر سازمان بازرسی تخلف محسوب می‌شود و پرونده آن به دادسرا ارجاع داده می‌شود. حسینی پسر استقلال است و همیشه تمام تلاشش را برای باشگاه استقلال کرده است. با او صحبت کردیم که برای قرارداد سال بعد جبران کنیم و رضایت خاطرش جلب شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین درباره محل برگزاری دیدار این تیم برابر النصر اظهار داشت: به امید خدا، تا فردا باید مکان این بازی به طور قطعی مشخص شود که احتمالاً کشور امارات و شهر دوبی میزبان این بازی خواهد بود. دلیل اصلی انتخاب دوبی هم این است که ورزشگاه‌های این شهر دارای معیارها و استانداردهای بین‌المللی هستند و همچنین هواداران ایرانی می‌توانند در آنجا حضور داشته باشند. با روحیه‌ای که در بین بازیکنان استقلال می‌بینم قطعا روز خوبی برابر النصر خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.