تحولات لبنان و فلسطین

روبرتو باجو می‌گوید از دوران هم تیمی بودن با پپ گواردیولا در برشا می‌دانست که او مربی موفقی خواهد شد.

باجو: از اول می‌دانستم پپ بهترین مربی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پپ گواردیولا شب گذشته مهمان ویژه برنامه Che tempo che fa در ایتالیا بود و روبرتو باجو هم با تماسی ویدیویی به این برنامه اضافه شد تا هم تیمی سابقش را که در بازه زمانی کوتاه مدتی در برشا کنار هم بازی کردند غافلگیر کند و صحبت‌های جالبی را درباره او مطرح کرد.

2094622

این ستاره سابق فوتبال ایتالیا در این برنامه گفت: «من همیشه گواردیولا را دنبال کرده‌ام و به‌خاطر همه موفقیت‌هایش بسیار خوشحال هستم چون او شایستگی تمامی این افتخارات را دارد. من همیشه او را دنبال کرده‌ام، از زمانی که در بارسلونا و بایرن مونیخ بود و حالا که در منچستر سیتیاست. برای هواداران این تیم خوشحالم چون لیاقت این موفقیت را دارند.

پپ همیشه شخصیتی خاص داشت، همیشه سرزنده و بسیار مثبت بود. آماده بود تا به همه کمک کند. حتی وقتی بازیکن بود و پیش از این که مربی شود هم به همه کمک می‌کرد. سعی می‌کرد به بقیه بازیکنان برای پیشرفت‌شان کمک کند. این چیزی است که همیشه درباره او می‌گویم و اطمینان دارم که دیگر هم تیمی‌هایش هم با من موافق هستند.»

او در پاسخ به درخواستی برای اینکه یکی از ویژگی‌های منفی گواردیولا را هم نام ببرد اضافه کرد: «من ترجیح می‌دهم وقتی درباره دوستی حرف می‌زنم، به نکات و ویژگی‌های خوبش اشاره کنم. بقیه می‌توانند درباره نقاط ضعف او حرف بزنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.