تحولات لبنان و فلسطین

مجموعه مستند تلویزیونی «سرزمین پدری» به تهیه‌کنندگی مهدی قربان‌پور و کارگردانی تعدادی از کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون آماده نمایش شد.

مجموعه مستند «سرزمین پدری» آماده نمایش شد

این مجموعه در ۱۲ قسمت و به سفارش سیما فیلم تولید شده است.
در هر قسمت از این مجموعه، مخاطبان با یک بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون همراه می‌شوند و با سفر به شهر پدری آن هنرمند از نزدیک با خاطرات شخصی، زیبایی‌های طبیعی، حیات اجتماعی و اهمیت خاطرات جمعی آشنا می‌شوند.
فصل اول این مجموعه در ۱۲ قسمت ۵۲ دقیقه ای برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته شده است و چهره ها و بازیگرانی همچون محمودپاک نیت، علیرضا خمسه فریبا کوثری، مریم سعادت، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، پرویز فلاحی‌پور، مسعود فروتن، رضا فیاضی، جلیل فرجاد، بهزادخداویسی، عبدالرضا اکبری و فرهاد بشارتی جلوی دوربین رفته‌اند.

بابک بهداد، مهدی اسدی، مهدی باقری، هادی معصوم دوست، رایا نصیری و مهدی جبین‌شناس کارگردانی قسمت‌های مختلف این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌اند.
مهدی قربان‌پور تاکنون ساخت مستندهای تحسین شده‌ای همچون زمناکو، ما همه سربازیم، آنجا که هیچ‌کس نیست و مجموعه‌های تلویزیونی مشاهیر ایران و نان و ماه را در کارنامه خود دارد و جوایز مختلفی را جشنواره‌های داخلی و خارجی به دست آورده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.