تحولات لبنان و فلسطین

باشگاه استقلال و سید حسین حسینی پیش از اینکه تیم ملی راهی دو بازی اخیر خود در انتخابی جام جهانی شوند، دچار چالش شدند.

وساطت ایمان عالمی هم جواب نداد / شرط بازگشت استقلال برای حسینی؛ فقط عذرخواهی

به گزارش قدس آنلاین، حسینی چند روز قبل از اینکه با تیم ملی راهی ازبکستان شود در مصاحبه‌ای تند و جنجالی سیاست‌های باشگاه استقلال درقبال جذب دروازه‌بان بوسنیایی را زیر سؤال برد و حتی مدعی شده باشگاه استقلال برای اینکه دروازه‌بان جذب شده را راضی به فسخ قرارداد کند، به او مبلغی را پرداخت کرده است. موضوعی که مسئولان باشگاه استقلال به شدت آن را تکذیب می‌کنند اما پرواضح است که عقد قرارداد و پیامدش فسخ قرارداد با گلر بوسنیایی برای باشگاه استقلال بی‌هزینه نبوده و احتمالاً اظهارات سید حسین حسینی درست بوده اما با توجه به اینکه از این سو بازیکنان نیز اجازه مصاحبه علیه عوامل باشگاه را ندارند و نمی‌توانند قوانین را زیر سؤال ببرند، حسینی نیز به نوعی دراین ماجرا مقصر شناخته شده است. در قوانینی که در قرارداد بازیکنان نیز به آن ذکر شده، آمده:

هیچ یک از بازیکنان استقلال، بدون هماهنگی باشگاه اجازه مصاحبه‌ با رسانه‌های گروهی را ندارند. از طرفی هرگونه اظهارنظر علیه ارکان مدیریتی باشگاه با جریمه سنگینی و محرومیت‌های انضباطی مواجه خواهد شد. کمیته انضباطی استقلال قادر است بر اساس بند الزام‌آوری که در قرارداد بازیکنان قید شده در صورت بروز تخلف‌های اینچنینی بازیکن مذکور را با کسر ۲۰ درصدی رقم قرارداد جریمه کند و در صورت تکرار این اتفاق از سوی فرد متخلف باشگاه مجاز به وضع جریمه‌های سنگین‌تر است تا مانع از بروز مجدد تخلف شود.

این بند دست باشگاه استقلال را باز می‌گذارد تا سید حسین حسینی را با جریمه‌ای سنگین مواجه سازد اما جالب است بدانید که باشگاه استقلال درهمین ایام که شهریاری به طور غیرمستقیم به گوش حسینی رساند که تا زمانی که عذرخواهی نکند قادر به بازگشت نیست. در همین راستا ایمان عالمی، سرپرست تیم استقلال تماسی با حسینی داشت و از او خواست تا به نوعی از مدیران باشگاه بابت اظهاراتش دلجویی کند اما ظاهراً دروازه‌بان استقلال فعلاً با این موضوع موافقت نکرده تا نامش پیش از بازی با ذوب آهن از فهرست بازیکنان استقلال خارج شود و او بعد از سال‌ها حضور درترکیب استقلال به دلیل مسائل انضباطی حضور درترکیب این تیم را از دست بدهد و البته آبی‌پوشان هم متحمل شکست تلخی مقابل ذوب‌آهن شوند.

حال اینکه حسینی چه زمان با بخشش باشگاه مواجه شود وآیا اساساً باشگاه چه سیاستی را در قبال او درنظر گرفته باشد، روشن نیست اما به نظر می‌رسد او با باشگاه استقلال وارد یک چالش جدی شده وبعد از ماجراهایی که فصل پیش رقم زد و رفتاری خارج از عرف در میدان بازی تیمش در شهر اراک انجام داد، جایگاهش به شدت در ترکیب استقلال سست شده و هیچ بعید نیست این فصل، آخرین فصل حضورش درترکیب آبی‌ها باشد. هرچند که بازگشت او منوط به عملکرد خالدآبادی هم هست و باید به این مسئله نیز توجه داشت.

عملکرد ضعیف خالدآبادی در شب شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن از یک‌سو، شعار «حیاکن، رها کن» هواداران علیه شهریاری از سوی دیگر درست چهار روز پیش از مصاف حساس با النصر عربستان، شاید باعث شود مدیران استقلال خیلی زود از خرشیطان پیاده شوند و حسینی نیز به قفس توری آبی‌پوشان پایتخت پیش از جدال حساس با رونالدو و یارانش بازگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.