تحولات لبنان و فلسطین

هفته نهم لیگ برتر فوتبال دیروز با انجام چهار دیدار آغاز شد که گل‌گهر با دو گل ذوب آهن را شکست داد، چادرملو با یک گل از سد هوادار گذشت و دیدار تیم‌های نساجی-استقلال خوزستان و مس رفسنجان- ملوان با تساوی به پایان رسید.

ادامه هفته نهم لیگ برتر امروز پیگیری می‌شود/ رونمایی از موسیمانه و مهاجری در لر آره‌نا و قلعه حسن خان

به گزارش قدس آنلاین، اما ادامه رقابت‌ها امروز با دو بازی بازی پیگیری می‌شود که طی آن استقلال از ساعت ۱۷ در خرم‌آباد میهمان خیبر است و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۱۵ از شمس‌آذر قزوین میزبانی می‌کند. وجه اشتراک این دو بازی حضور دو سرمربی جدید در تیم‌های میهمان است. استقلال که پس از جدایی نکونام سکان هدایتش موقتاً به دست سهراب بختیاری‌زاده سپرده شده بود، بالاخره با سرمربی خارجی قرارداد بست و قرار است پیتسو موسیمانه در خرم‌آباد نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در فوتبال ایران را تجربه کند. از سوی دیگر شمس‌آذر قزوین که از ابتدای فصل با معضل سرمربی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، به طوری که پیش‌فصل را با مازیار زارع شروع کرد، فصل را با سعید دقیقی استارت زد و پس از هفته هشتم با کناره‌گیری دقیقی حالا قرار است در هفته نهم و در شهرقدس با هدایت رضامهاجری مربی سرشناس مشهدی به مصاف پرسپولیس برود.

استقلال و پرسپولیس در حالی این هفته به مصاف حریفانشان می‌روند که هر دو لیگ نخبگان آسیا را با ناکامی پشت سر گذراندند و امیدوارند با برتری در هفته نهم لیگ برتر دل هوادارانشان را شاد کنند. شاگردان گاریدو عصر امروز این شانس را دارند با غلبه بر حریف قزوینی خود موقتاً به صدر جدول صعود کنند. موسیمانه هم امیدوار است نخستین حضورش روی نیمکت استقلال را با پیروزی شروع کند و به اوضاع آبی‌پوشان در جدول لیگ برتر کمی سامان دهد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.