تحولات منطقه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نارضایتی‌های مردم از خدمات پست به خصوص دریافت مرسولات گفت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا باعث کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.

وزیر ارتباطات: نارضایتی‌ مردم از دریافت مرسولات پستی پیگیری شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 سید ستار هاشمی روز پنجشنبه - ۶ دی- در دومین نشست از سلسله نشست های کارشناسی «پنجشنبه‌های نظارتی» با اشاره به مسائل و چالش‌هایی که در شرکت ملی پست مطرح است، تاکید کرد: مانند همین مسائل را در بخش ها و سازمان های دیگر وزارت ارتباطات نیز به نوعی دیگر داریم. بر این باورم که با اهتمام، پیگیری و دلسوزی می‌توانیم این مسائل را حل کنیم.

وی از مدیران و معاونان خود خواست، بعد از برگزاری جلسات لازم، اگر نیاز به تصمیم‌گیری بود حتما تصمیم بگیرند و به جلو حرکت و بعد از گرفتن بازخورد تصمیمات، آنها را اصلاح کنند.

وزیر ارتباطات به نکاتی درباره گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت ملی پست، اشاره کرد و با بیان اینکه باید ببینیم بعد از اجرای این برنامه، حال مردم چگونه است؟ تاکید کرد: اگر ببینیم حال مردم بعد از اجرای برنامه‌ها خوب نیست، حتما یک جایی از کار ایراد دارد و آن را باید اصلاح کنیم.

وی درباره توصیه‌هایی که برای انتصاب و جابه‌جایی افراد می‌شود نیز به مدیران خود تاکید کرد که در مقابل توصیه‌ها بایستید و مدیران را صرفا بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی هایشان جابه‌جا یا منصوب کنید.

هاشمی به مشخص بودن شاخص‌ها برنامه‌های اجرا شده با اعداد و ارقام تاکید کرد و افزود: بر اساس این شاخص‌ها می‌توانیم میزان دسترسی به اهداف و برنامه‌ها را به صورت شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی کنیم.

وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل یک تیم قوی کنترل پروژه را، چه به صورت بخشی و کلان، در وزارت ارتباطات لازم و ضروری عنوان کرد و دستور داد در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی، مدیریت زیان انباشته پست را نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت عنوان کرد که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.

وزیر ارتباطات، کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای پرتلاش، امانت‌دار، خدوم و بی‌ادعا دانست که در عمل این ویژگی‌های را نشان داده‌اند و تاکید کرد که هر کاری در توان ما باشد برای حمایت از آنان انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه، انتظارات ویژه و خاصی از شرکت پست دارد، اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های طراحی شده، این شرکت در آینده بدرخشد.

محمد احمدی مدیر عامل شرکت ملی پست در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد و همچنین برنامه استراتژیک طراحی شده برای این شرکت ارائه کرد و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره این برنامه‌ها مطرح و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.

در سلسله نشست‌های «پنجشنبه‌های نظارتی» که به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنج شنبه برگزار می‌شود، برنامه، عملکرد و فعالیت‌های مجموعه‌‎های مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونان و متخصصان مورد نقد جدی، بررسی‌های دقیق و ارزیابی کارشناسی قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.