موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که با اعتصاب سراسری در اراضی اشغالی و درخواست برای توافق تبادل اسرا از سوی صهیونیست‌ها تحت فشار قرار گرفته است، بار دیگر بر تصمیم خود مبنی بر عدم خروج از «محور فیلادلفیا» در نوار غزه تاکید کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی: از فیلادلفیا خارج نمی‌شویم/ اعتصاب کمک به السنوار است

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مدعی شد: همه ما می‌خواهیم افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) را برگردانیم، اما مناطقی وجود دارد که نباید آنها را رها کنیم، از جمله محور فیلادلفیا که اولین شریان اکسیژن حماس است و این جنبش برای مدت طولانی در آنجا قدرت خود را حفظ کرد، خود را به خوبی مسلح کرد و به ما حمله کرد.

بنیامین نتانیاهو افزود: همه کسانی که می‌گویند می‌توانیم ۴۲ روز از محور فیلادلفیا خارج شویم، می‌دانند که ۴۲ سال خواهد بود. اگر محور فیلادلفیا را ترک کنیم، جهان به ما اجازه بازگشت به آن را نخواهد داد.

وی ادامه داد: تاکنون تمرکز تلاش‌ها علیه حماس نظامی بود و اکنون تمرکز تلاش‌ها سلب توانایی‌های دولتی و تغییر سازوکار کمک‌های بشردوستانه خواهد بود.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تکاپو برای آرام کردن صهیونیست‌ها اضافه کرد: اعتصاب سراسری در اسرائیل کمک به «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است.

نتانیاهو درحالی این اظهارات را بیان کرده است که اراضی اشغالی شاهد یک اعتصاب سراسری علیه او و سنگ‌اندازی وی در مسیر دستیابی به توافق تبادل اسرا با جنبش حماس است.

روز یکشنبه پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرا را کشف کرده اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (۱۵ مهر) عملیات منحصر بفردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» انجام داد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از این اسرا از طریق توافق و شماری دیگر در اقدامی انسان‌دوستانه از سوی جنبش حماس آزاد شدند. تعدادی از آنها نیز به دلیل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی جانشان را از دست دادند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.