پیشنهاد سردبیر

۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 159630

امیرقلعه نویی از نمایش نیکبخت راضی نیست و می خواهد این بازیکن را در لیست مازاد قراردهد. به احتمال فراوان در نیم فصل دوم دیگر نیکی را در استقلال را نخواهیم دید...

نیکبخت در لیست مازاد استقلال

به گزارش قدس آنلاین، نمایش ضعیف نیکبخت در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفت سبب شده کادر فنی استقلال به فکر کنار گذاشتن این بازیکن بیفتد.  استقلال در فصل جاری 9 بار در لیگ به میدان رفته و 4 بار هم در لیگ قهرمانان آسیا که نیکبخت با وجود فرصتی که در برخی بازی های داخلی از امیرقلعه نویی گرفت هرگز نتوانست درخششی داشته باشد و نظرکادر فنی استقلال را به خود جلب کند. از این رو امیرقلعه نویی قصد دارد در نیم فصل این بازیکن را از لیست استقلال کنار بگذارد و به جایش بازیکنی دیگری را جذب کند. البته قلعه نویی تا کنون صدای این موضوع را در نیاورده که از عملکرد نیکی راضی نیست اما از لابه لای حرف های امیر قلعه نویی پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا بارها شنیده شده که او هیچ رضایتی از عملکرد نیکبخت ندارد و حتی جایی گفته  نباید لیست استقلال را با این بازیکن پر می کردیم. از طرفی وضعیت استقلال در لیگ چندان مساعد نیست و حتی اگر بازی های عقب افتاده اش را هم ببرد نمی تواند به صدر جدول برسد. قلعه نویی از طرفی به تقویت تیمش در نیم فصل دوم می اندیشد که اگر بخواهد به چنین هدفی برسد باید بازیکنان اضافی را از استقلال دور کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BLACK IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    16 2
    بهتر نيست نکونام در ليست مازاد قرار گيرد؟؟؟
  • ساناز استقلالي IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    7 1
    بازيكني كه به استقلال پشت كرد و رفت هيچ وقت نبايد برگردانده مي شد. آقاي قلعه نويي امسال با اين كار هايي كه مي كني با اين حق و نا حق هايي كه مي كني پنجم هم نمي شوي مطمئن باش. آخر اين چه خريدي بود؟ چرا نيكبخت را خريدي؟ تازه مي خحواهي حقي را هم بخري؟ فكر كردي هركاري مي كني همه بايد تاييد كنند. آقاي قلعه نويي مغرور شدي خبر نداري. آقاي قلعه نويي داري خودت با دست خودت خودت را بد بخت مي كني.
  • white IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
    3 1
    من با نظر black موافقم