آخرین تحولات لبنان

جواد حسینی : دومین شکست پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر با اعتراض گسترده هواداران پرشمار این باشگاه همراه شد، ...

 پدیده دایی را از پرسپولیس اخراج می‌کند؟

هرچند علی دایی پس از این نتیجه دور از انتظار مدعی شد پرسپولیس دوباره به جمع مدعیان بازخواهد گشت اما اظهارات امیدوارکننده وی برای جبران ناکامی به مذاق مدیران ارشد دستگاه ورزش خوش نیامد تا محمود گودرزی در تماس با معاونینش از نتایج به دست آمده توسط کادر فنی باشگاه پرسپولیس ابراز نارضایتی کند.
گفته می ‌شود محمود گودرزی به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل ملوان بندرانزلی به یکی از معاونینش پیغام داده روند نتایج این باشگاه به هیچ وجه قانع کننده نیست و این تیم اگر به همین منوال در بازی‌های آتی به میدان برود موج نگرانی‌ها دو چندان خواهد شد.
اولتیماتوم رئیس دستگاه ورزش به باشگاه پرسپولیس عرصه را بر علی دایی تنگ تر کرد تا جایی که برخی از آخرین فرصت وی سخن به میان آوردند. هرچند تا کنون این اخبار از سوی هیچ مرجعی تایید نشده است اما گفته می‌شود شیشه عمر مدیریتی علی دایی در کادر فنی پرسپولیس به نتیجه دیدار پدیده خراسان پیوند خورده و اگر وی نتواند نتایج ضعیف هفته های اخیر را با ارائه یک بازی قابل قبول و کسب یک نتیجه در خور شأن جبران کند باید منتظر برکناری خود باشد.
برخی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس تصمیم داشتند بلافاصله پس از شکست مقابل ملوان، تشکیل جلسه فوق العاده دهند اما اتفاقات گذشته به ویژه خط و نشان رحیمی که به عنوان جدی ترین حامی دایی به حساب می آید سبب شد این بار اعضای مخالف صبورانه تر از قبل درباره این مسأله عمل کنند تا مشکلات دفعه قبل به وجود نیاید از این رو آنها منتظر بازی با پدیده هستند تا اگر پرسپولیس به مشکل خورد درباره کادر فنی تصمیمی جدید اتخاذ کنند چون در این صورت هواداران باشگاه نیز با آنها همراه خواهند شد که این مسأله به سود آنها خواهد بود.
گفته می‌شود برخی مشاوران هیات مدیره پرسپولیس به آنها اعلام کردند اگر بازی با پدیده به سود تیم فوتبال پرسپولیس تمام نشود امکان استعفای دایی از سمتش در کادر فنی پرسپولیس وجود دارد از این رو در صورت وقوع چنین مسأله ای دیگر لازم نیست هیأت مدیره به علی دایی مبلغی را بپردازد اما اگر هیأت مدیره اقدام به برکناری دایی و همکارانش کند آنگاه باید نیمی از رقم قرارداد دو میلیاردی دایی را بپردازند تا علی دایی بدون دردسر از پرسپولیس جدا شود.
با توجه به شرایط موجود به جرأت می‌توان گفت کار پرسپولیس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کار بسیار سختی خواهد بود، رویارویی پرسپولیس با تیم باانگیزه پدیده می‌تواند دغدغه‌های کادر فنی پرسپولیس به ویژه علی دایی را دوچندان کند چون پدیده تا به امروز نتایج قابل قبولی به دست آورده و دیدار با پرسپولیس می تواند انگیزه های تیم تازه وارد مشهدی را دوچندان کند از این رو دوئل نفس گیر پدیده و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در حضور هوادارانی که از نتایج این تیم به هیچ وجه راضی نیستند کار را برای دایی بسیار سخت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 4
    از خودتان حرف درست نکنيد اولين کسي که بايد بره خود گودرزيه با اين مديريت غلطش!!! اقاي گودرزي شما بوديد که با برنامگي تان تيم را داديد دست يه کشتي گير تا براي تيم اسپانسر پيدا کند در حالي که هدايتي عاشقانه دوست داشت براي تيم خرج کند ولي شما با لج بازي اين پرسپوليس را به حاشيه رانديد . پس خودتان هم مقصر هستيد . و از اقاي روحاني در خواست داريم به فکر تغيير وزير هم باشد.
  • پيمان سرخ IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    6 0
    مطمئنا اين مربي نمي تواند با اين طرز فکر و برخورد پرخاشگرانه در پرسپوليس محبوب موفق باشد ؛ پرسپوليس از هفته ها قبل گل محمدي را صدا مي زند
  • مهدي IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    نظر من اين است كه مربيان ايراني از بازي هاي تيم هاي موفق اروپايي تقليد کنند از دروازه بان تا بازيکن خط حمله فيلم بازي ها را بگيرند و نحوه دفاع کردن و حمله کردن را از آنها بياموزند و همچنين تيم ها از باخت نترسند و فقط هدفشان بازي زيبا و تکنيکي باشد در اين صورت ورزشگا هها مملو از جمعيت خواهد شد متاسفانه بازيکنان از ترس نباختن بازي مي کنند و همين تماشاچيان را ناراضي و عصباني مي کند مربيان عزيز ما فقط بازي زيبا و تکنيکي ميخواهيم تيم پرسپوليس از باختن ميترسد . ما از شما مي خواهيم از باختن نترسيد فقط زيبا بازي کنيد
  • jjj IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    اخلاجش کنيد. ما بچه هامون خوب بالي کردند فقط بدشانشي آورديم