سرپرست فنی مسابقات والیبال ساحلی از اعزام تیم ملی به رقابت های آسیایی تایلند در فروردین ماه 94 خبر داد و افزود : برگزاری مسابقات لیگ در رده های سنی مختلف و تورهای آزاد در اردیبهشت سال آینده در دستور کار است .

اعزام تیم والیبال ساحلی به تایلند / برگزاری لیگ و تورهای آزاد در رده های سنی مختلف در سال آینده

 حمید موحدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری لیگ والیبال ساحلی اشاره کرد و گفت : تلاش بر این بود تا در سه ماهه پایان سال نخستین لیگ والیبال ساحلی کشور را برگزار کنیم و با توجه به سرمای هوا در سایر مناطق کشور بر آن شدیم تا این رقابت ها در مناطق جنوبی برگزار شود .

حمید موحدی یاد آور شد : لیگ نخست در پنج مرحله تعریف شده بود که با فاصله تقریبی 12 روز انجام شد ، مرحله نخست و افتتاحیه بازی ها در کیش و مراحل بعدی به ترتیب در بندرعباس و قشم و با توجه به ظرفیت ها ، امکانات خوب و استانداردهای زمین بازی در کیش و همچنین استقبال خوب مسوولان جزیره برآن شدیم تا مرحله چهارم و پنجم این رقابت ها را نیز در جزیره کیش برگزار کنیم .

سرمربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران کیفیت این دوره از رقابت ها را خوب توصیف کرد و گفت : تیم ها به دلیل آمادگی رقابت نزدیکی با یکدیگر داشتند و از تیم های برتر کشور بودند.

موحدی اظهار داشت : تلاش ها و مذاکرات زیادی برای سرمایه گذاری باشگاه ها و شرکت ها در والیبال ساحلی شده است اما تا کنون محقق نشده ، رسانه های می توانند در این زمینه کمک حال باشند ، البته این تیم ها باید مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانیم باشگاه ها یی ثابت در والیبال ساحلی داشته باشیم در این صورت می توان در آینده ای نزدیک شاهد رشد این رشته ورزشی باشیم .

وی با بیان اینکه در نخستین دوره برگزاری با مشکلاتی مواجه بودیم افزود : بازتاب های خوب رسانه ای در این زمینه می تواند اثر گذار باشد و باشگاه ها و شرکت ها را برای سرمایه گذاری در این زمینه تشویق کند.

سرپرست فنی تیم والیبال ساحلی افزود : بعد از این رقابت ها یک اردوی تیم ملی تشکیل خواهیم داد و برترین ها را به اردو دعوت می کنیم ، پس از اردو تیم 17 فروردین ماه به رقابت ها ی آسیایی تایلند اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد : در اردیبهشت ماه سال آینده نیز مسابقاتی در رده های مختلف ، امید، نوجوان ، جوانان و بزرگسالان هم بصورت لیگ و هم تورهای آزاد پیش بینی شده که امیدواریم در این رشته ورزشی فعال تر و پویا تر از قبل حرکت کنیم .

مرحله پایانی مسابقات والیبال ساحلی روز یکشبنه با قهرمانی شهرداری ارومیه در کیش به پایان رسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.