پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در مساجد برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.

برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی جامعه باید از ظرفیت های مساجد استفاده شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی ، در جلسه کمیته رسیدگی به امور مساجد اظهار داشت : این کمیته پیرو دستور آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در جهت رسیدگی به امور مساجد تشکیل شده است.

وی با اشاره به کارکردهای مساجد در حوزه های مختلف افزود: بعضا مشاهده می شود که در مساجد برخی اقدامات سلیقه ای انجام می گیرد.

حسینی کوهستانی با اشاره به نقش ائمه جماعات در مساجد تصریح کرد: باید برای ائمه جماعات جلساتی به صورت ماهیانه یا فصلی برگزارشود .

وی با بیان اینکه هیات امناء مساجد از نقش بالایی در مدیریت مساجد برخوردار هستند افزود: همکاری و همراهی هیئت امناء مساجد با ائمه جماعات پویایی مساجد را به همراه خواهد داشت.

حسینی کوهستانی با اشاره به گستردگی تعداد مساجد در استان گفت: وجود این تعداد مسجد نقطه قوتی برای استان است اما باید مراقبت کنیم تا این فرصت به تهدید تبدیل نشود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه اصل وجود مساجد بسیار عالی است خاطرنشان ساخت : باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در مساجد برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.

وی مهمترین مشکل مساجد را وجود اختلافات و نحوه رسیدگی به اختلافات دانست و تصریح کرد: از مهمترین اهداف تشکیل کمیته مساجد رسیدگی به اختلافات مساجد می باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.