پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار اهدای مدیریت شهر کوت به ۲ هیئت بزرگ مشهد شد و گفت: برپایی یک موکب (ایستگاه) در سه راه کوت ضروری است.

در اهدای مدیریت شهر کوت به ۲ هیئت‌ بزرگ مشهد تاکید شود/ برپایی ایستگاهی در سه راه کوت ضروری است

 

 به گزارش قدس قدس آنلان، محمد حسن واحدی صبح امروز در دومین جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در استانداری خراسان رضوی با تایید این خبر افزود: برپایی موکبی در سه راه کوت می تواند به زائرانی که از مرز مهران وارد عراق می شوند خدمات لازم را ارائه دهد.

او با اشاره به اینکه تمام متقاضیانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را از خراسان رضوی دارند باید در سایت سماء ثبت نام کامل خود را انجام دهند تاکید کرد: انجام این ثبت نام بسیار ضروری است زیرا ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی تنها امور مربوط به هماهنگی امور را انجام می ‌دهد و  در صورت عدم ثبت نام متقاضیان، مشکلات مختلفی برای متقاضیان در هنگام خروج از کشور ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی خطاب به حوزه حمل و نقل مسافرتی این استان خواستار ورود و پیگیری برای فراهم کردن مقدمات لازم جهت هماهنگی وسائل نقلیه ویژه جابجایی زائران تحت پوشش خود شد.

به گفته واحدی رویکرد اصلی این ستاد، مردمی است و مشارکت های مردمی نیز همراه با 6 کمیته امنیتی، حمل و نقل، اعزام و پشتیبانی ، هماهنگی کنسولی، فرهنگی و اطلاع رسانی، بهداشت و درمان در این ستاد فعال است.

او با تاکید بر 7 ایستگاه مجهز ویژه ارائه خدمات به زائران در مسیر نجف تا کربلا، خاطرنشان کرد: امروز نماینده ای از این ستاد به عراق می رود تا مناطق مربوط به ایستگاه ها را به صورت دقیق بررسی کند.

در این جلسه سایر نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط به یان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.