قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به دریافت نشان الماس از مرکز معتبر اعتبار سنجی بیمارستانی ACI کانادا توسط بیمارستان رضوی مشهد، گفت: این موضوع برای سایر مراکز پزشکی کشور نیز نوید بخش است و این پیام را دارد که همه باید تلاش کنند تا خود را به سطوح عالی بین المللی برسانند.

 دریافت نشان الماس توسط بیمارستان رضوی، نوید بخش همه مراکز درمانی کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان با تاکید بر اینکه همیشه باید ایده آلی وجود داشته باشد تا بقیه به آن تاسی کنند و خودشان را به آن جایگاه برسانند، افزود: دریافت نشان الماس توسط بیمارستان رضوی نیز الگویی برای سایر مراکز درمانی کشور به حساب می آید و نشان از ظرفیت های برجسته موجود در ایران اسلامی دارد.
وی با بیان اینکه هدف بیمارستان رضوی از بدو تاسیس، ایجاد یک مرکز بهداشتی، درمانی و پژوهشی با کیفیت و استاندارد عالی در رده بین المللی بود، تصریح کرد: امروز بیمارستان رضوی در جایگاهی قرار گرفته که نگاه ویژه و آینده نگر آیت الله واعظ طبسی در تاسیس این مجموعه به همت مدیران، کادر پزشکی و کارکنان بیمارستان محقق شده است.
مهندس عزیزیان با بیان اینکه هر کاری برای رسیدن به هدف غایی خود نیازمند گذر از مراحلی است، تصریح کرد: امروز شاهدیم که مراکز معتبر بین المللی پس از بررسی های گسترده، بیمارستان رضوی را با درجه عالی ارزیابی و نشان الماس را به عنوان یکی از بالاترین سطوح اعتبار سنجی بیمارستانی در دنیا، به این مجموعه اعطا کرده اند.
مهندس عزیزیان ضمن قدردانی از تلاش همه افرادی که در موفقیت بیمارستان رضوی نقش داشته اند، افزود: بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ادامه مسیر فعالیت خود نیز ارائه خدمات دربالاترین سطح کیفی به همه همشهریان و هم میهنانمان را به عنوان سیاست محوری دنبال خواهد کرد.
لازم به ذکر است، نشان الماس بالاترین سطح مرکز اعتبار سنجی معتبر بیمارستانی کانادا موسوم به ACI است که امروز برای اولین بار در ایران به بیمارستان رضوی مشهد اعطا شد. پیش از این تنها 13 بیمارستان در سطح جهان موفق به دریافت این نشان شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.