قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تاکید بر تداوم تسریع در اجرای پروژه های عمرانی حرم مطهر رضوی، گفت: باید پروژه هایی که خدمت رسانی مستقیم به زائران را در دستور کار دارند، در اولویت قرار گیرند.

 تاکید بر تداوم تسریع در اجرای پروژه های مورد نیاز زائران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان در جریان بازدید از پروژه های عمرانی فعال در محدوده حرم مطهر رضوی، تشرف اقشار گوناگون جامعه به بارگاه منور حضرت رضا(ع) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بر این اساس ما باید تمهیدات لازم را برای خدمت رسانی مطلوب به همه زائران پیش بینی و شرایط زیارتی آسان، آسوده و آرامش بخش را برای همگان فراهم کنیم.
وی افزود: برای تحقق این امر باید نیازسنجی دقیقی درباره خدمات مورد نیاز زائران مختلف اعم از ایرانی و غیر ایرانی و هم چنین جانبازان گرانقدر، افراد سالمند و کم توان جسمی صورت پذیرد تا خدمات مورد نیاز آن ها نیز به گونه ای شایسته تأمین و در بهترین شکل ممکن ارائه شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم چنین تاکیدات حضرت آیت الله واعظ طبسی؛ تولیت آستان قدس رضوی در زمینه خدمت رسانی شایسته به زائران را یاد آوری و عنوان کرد: آستان قدس رضوی نهادی برخاسته از مردم و برای مردم است و طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته با بهره گیری بهینه از موقوفات، در راستای آبادانی و توسعه صحن وسرای حضرت رضا(ع) اقدامات ارزنده ای را رقم بزند. امروز نیز باید این فرایند با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر پیگیری شود.
مهندس عزیزیان هم چنین در جریان بازدید از پروژه های مجموعه های خدماتی بست شیخ طبرسی و بست شیخ طوسی، رواق زیر سطحی صحن آزادی، طرح توسعه مخزن کتابخانه مرکزی، سنگ فرش صحن کوثر، نازک کاری و آرایه بندی رواق امام خمینی(ره) و تحکیم مسجد جامع گوهر شاد، به بیان نقطه نظرات فنی پرداخت و دستورات لازم در راستای بهبود فرایندها و تسریع در اجرای پروژه ها را صادر کرد.
لازم به ذکر است، این بازدید بیش از 3 ساعت به طول انجامید و در جریان آن مدیران سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) و پیمانکاران پروژه های عمرانی، توضیحات مربوط به اقدامات صورت گرفته، در حال اجرا و پیش بینی شده را ارائه دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.