قدس آنلاین- تبریز: عضو فراکسیون روحانیت مجلس با تاکید بر اینکه باید نقش زندگی ایرانی – اسلامی را در کشور پررنگ کرد، از نبود منشور و اساسنامه ای که هنرمندان خود را موظف بدانند بر اساس آن عمل کنند، انتقاد کرد.

منشور و اساسنامه‌ای برای چگونگی فعالیت هنرمندان در رسانه‌های تصویری وجود ندارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد باقری بناب درباره دستگیری 7 تن از بازیگران در پارتی شبانه، گفت: متاسفانه سبک زندگی برخی هنرمندان ایرانی – اسلامی نیست و البته این امر، معضلی است که در بین برخی از مسئولان نیز دیده می شود که به طور حتم تا زمانی که این سبک از زندگی در بین مسئولان نهادینه نشود نمی توان انتظار داشت دیگر افراد جامعه آن را اجرا کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باتوجه به اینکه هیچ شاخص و فاکتوری برای انتخاب هنرمندانی که می خواهند در رسانه های تصویری کشور فعالیت داشته باشند، تعریف نشده است لذا منشور و اساسنامه ای نیز وجود ندارد تا هنرمندان خود را موظف بدانند بر اساس آن عمل کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از عملکرد دانشکده صدا و سیما تصریح کرد: اگر نگاهی به خروجی عملکرد دانشکده صدا و سیما نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که این دانشکده نتوانسته افرادی را تربیت کند که در برنامه سازی برای نسل جوان تاثیرگذاری مناسبی داشته باشند؛ در حالی که باید این فقر فرهنگی را از ریشه درمان کرد.

وی یادآور شد: در 37 سال پس از انقلاب نتوانسته ایم الگوی مناسبی برای قشر جوان خود مدنظر قرار دهیم که این امر ناشی از کوتاهی و کم کاری مسئولان است؛ کمااینکه اگر نگاهی به برخی فیلم ها از جمله فیلم های ده نمکی بیاندازیم متوجه می شویم تا چه اندازه ارزش های ایرانی و اسلامی زیر سوال می رود.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس افزود: متاسفانه با وجود آنکه در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم ولی در پرورش نیروها در تمام حوزه ها به ویژه حوزه فرهنگ ضعیف عمل شده است؛ درحالی که باید نقش زندگی ایرانی – اسلامی را در کشور پررنگ کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.