قدس آنلاین- تبریز:‌ شهردار اهر گفت: شوراها نباید در هر مشکلی که با شهرداری دارند تهدید به استیضاح کنند، متأسفانه برخی موارد مشاهده می‌شود اگر شهرداری زیربار خواسته‌های شوراها نرود قطعا تهدید به استیضاح می‌شود.

شوراها با هر مشکلی تهدید به استیضاح شهردار نکنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مرتضی اعیانی  امروز در مراسم معارفه خود یکی از اولویت‌های اصلی خود را برای اقدامات زیربنایی برقراری نظم و انضباط اداری و مالی عنوان کرد.

وی، شهرداری را یک نهاد مردمی وابسته به درآمد مردم عنوان کرد و افزود: شهرداری پول مفت ندارد و درآمدزایی در شهرداری نیازمند برنامه‌ریزی اصولی برای رسیدن به توسعه و رشد پایدار است که در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا با کمک مردم و مسئولان این امر محقق شود.

اعیانی قانون شوراها به علت محتوای ناقص آن نیازمند بازنگری دانست و افزود: شوراها به عنوان نماینده مردم باید برای عمران و آبادانی شهرها کمک حال شهرداری باشند.

نوزدهمین شهردار بعد از انقلاب اسلامی اهر افزود: شوراها نباید در هر مشکلی که با شهرداری دارند تهدید به استیضاح کنند، متأسفانه برخی موارد مشاهده می‌شود اگر شهرداری زیربار خواسته‌های شوراها نرود قطعا تهدید به استیضاح خواهد شد و این امر نه تنها موجب خلل در امور شهری بلکه خسارت به توسعه شهر را سبب می‌شود.

وی شهرداری اهر را با پیشینه فرهنگی، اقتصادی و تاریخی مرکز ثقل ارسباران ذکر کرد و اظهار امیدواری نمود به همراهی مردم بتوانیم گام‌های اساسی در اعتلای شهر پرافتخار اهر برداریم.

مرتضی اعیانی دارای لیسانس حقوق و فوق‌لیسانس صنایع بوده و پیش از این 28 ماه شهردار سراب بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.