قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا، مردم ایران برای اهتزاز پرچم ولایت تا پای جان ایستاده‌اند.

مردم ایران برای اهتزاز پرچم ولایت تا پای جان ایستاده‌اند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان در جمع نیروهای‌مسلح مراغه اظهار داشت: بصیرت و ولایتمداری آحاد مردم، سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان و ایادی داخلی و خارجی آنها در خدشه واردکردن به ساحت ولایت و رهبری و نهادهای مقدسی چون سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه، همه نیروهای مسلح درکنار مردم آماده پاسداری از مرزهای کشور هستند، افزود: آنان که سودای ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند، با تدابیر رهبری و مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی کشور زمینگیر شده و شکست خورده‌اند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه افزود: جبهه استکبار هرگز نمی‌تواند جبهه مقاومت اسلامی را به زانو در آورند و پیروزی از آن امت اسلامی است.

کریمیان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: سوم‌خرداد یادآور رشادت رزمندگان دلاور سپاهی، ارتشی بسیجی و جهادگر در برابر رژیم تا دندان مسلح صدام است.

وی گفت: با مجاهدت‌های رزمندگان، خون شهدا و ایثارگری‌های ملت بزرگ ایران در هشت‌سال دفاع‌مقدس، خرمشهر به نماد مقاومت و پیروزی در برابر دشمنان و استکبارجهانی تبدیل شده است.

وی افزود: رسالت کنونی ما بر اساس رهنمودهای رهبری استکبارستیزی و نفی هرگونه سازش با آمریکا به عنوان نماد استکبار، استعمار و استبداد و شیطانی بزرگ در کنار مزدوران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن است.

در این آیین با حضور فرماندهان یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان، از رزمندگان و جانبازان مدافع حرم این شهرستان تجلیل شد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.