خبر فوری

قدس آنلاین – یزد: مدیرکل و کارشناسان ستادی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد به همراه رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان، در جریان سفر به شهرستان خاتم، بخش کودک کتابخانه روستایی ترکان و هربرجان را افتتاح کردند.

بخش کودک کتابخانه عمومی امام علی(ع) ترکان و هرابرجان افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در جریان افتتاح بخش کودک این کتابخانه، از سفر مجدد خود به شهرستان خاتم ابراز خرسندی کرد و تلاش‌های همکار کتابدار خود در کتابخانه روستایی امام علی(ع) را ستود.

وی با اشاره به مشکلات کتابخانه و لزوم توجه بیشتر به نقایص موجود در کتابخانه‌های روستایی، اظهار داشت: با پیگیری‌‌های رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی خاتم و حمایت‌های بخشداری مروست، گازکشی کتابخانه امام علی(ع) انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های روستایی شهرستان خاتم، تنها مراکز فرهنگی در قلب روستاهای این منطقه هستند، افزود: راه‌اندازی بخش‌های کودک در کتابخانه‌های روستایی استان، از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد در سال جاری است تا اعضای کودک و نوجوان اقبال بیشتری به حضور در کتابخانه پیدا کنند.

در ادامه این برنامه و با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان، بخشدار مروست، دهیاران روستاهای ترکان و هرابرجان، کارکنان ستادی و رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان، بخش کودک کتابخانه امام علی(ع) روستای ترکان و هرابرجان افتتاح شد.

گفتنی است، بازدید از کتابخانه روستایی چاهک و برگزاری جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، از دیگر برنامه‌های مدیرکل، کارشناسان و رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های استان بود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.