قدس آنلاین،شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است كه مي بايست مستمر و پيوسته انجام گيرد.

حماسه آزاد سازي خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس است 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري كه بمناسبت سوم خرداد ماه روز آزاد سازي خرمشهر با جمعي از معاونين در منزل يكي از ايثارگران اين شركت حضور يافته بود ،بيان داشت:حضور در جمع خانوادگي ايثارگران و شهدا و دلجويي و قدرداني لساني از ايشان وظيفه فرد فرد ما مي باشد تا با اين كار نشان دهيم كه راه و هدف ايشان بي نتيجه و بي ثمره نوبده و نخواهد بود. 

شفيع زاده اظهار كرد:امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و رشادت ايثارگران و جانبازان است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

وي تصريح كرد:تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است كه مي بايست مستمر و پيوسته انجام گيرد.

 رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري افزود:این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ محسوب می شود.

وی در خاتمه با بیان اینکه هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، گفت:خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و عبادت است.

در پایان نیز با اهداء هدایایی از مجاهدت ها و نیز خدمات ارزنده این عزیز ايثارگر تجلیل شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.