قد س آنلاین - لرستان : فرمانده انتظامي بروجرد ، از کاهش هشت درصدي انواع جرائم در ارديبهشت ماه سال جاري در اين شهرستان ، خبر داد .

افزایش امنیت در بروجرد، باکاهش هشت درصدي جرائم

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ "عليرضا دليري" با اعلام این خبر گفت : با تلاش شبانه روزي و اقدامات پيشگيرانه عوامل انتظامي اين شهرستان ، آمار انواع جرائم در بروجرد کاهش چشمگيري داشته است.

وي افزود : در بررسي به عمل آمده آمار كاهش انواع جرائم حوزه استحفاظي اين فرماندهي درارديبهشت ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 8 درصدي داشته است .

دليري  تصریح کرد: موفقيت پليس ،نتيجه تلاش مخلصانه و شبانه روزي عوامل انتظامي اين شهرستان و به کار گيري اقدامات پيشگيرانه ازجمله ، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس ، راه اندازي گشت هاي آشکار رعد و افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و  همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس است.

فرمانده انتظامي بروجرد ، ضمن قدرداني از مشارکت و همکاري خوب مردمي با پليس در اجراي طرح هاي پاکسازي و انتظامي ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز ، در اسرع وقت از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110  اعلام تا نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.