انتخابات

معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه گفت: ایران با افتخار و قاطعیت به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه جدی با تروریسم در منطقه ادامه می‌دهد.

تهران به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه با تروریسم ادامه می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملیات در عراق برای آزادسازی فلوجه، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با افتخار و قاطعیت به کمک‌های مستشاری خود در مبارزه جدی با تروریسم در منطقه ادامه می‌دهد و آن را برای کمک به امنیت و ثبات همه کشورهای منطقه و جهان امری حیاتی می‌داند. 
 وی افزود: اگر کمک تهران و اقدامات موثر ارتش و نیروهای مردمی عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم نبود، اکنون هیچ نقطه امنی در منطقه حساس غرب آسیا وجود نداشت. 
معاون وزیر خارجه تصریح کرد: در صورت اراده جدی جهانی در مبارزه با تروریسم، به یقین تروریست‌ها در آینده منطقه جایی نخواهند داشت.  
امیرعبداللهیان یادآور شد: متاسفانه حامیان دولتی و غیردولتی تروریست‌ها و طرف‌هایی که از تروریسم استفاده ابزاری می‌کنند، علاوه بر تهدید امنیت منطقه و جهان، خود را نیز به شدت متضرر ساخته‌اند.  
وی گفت:‌ تهران، تمرکز بر راه‌حل سیاسی، مبارزه جدی با تروریسم و همکاری‌های همه جانبه منطقه‌ای را از ضرورت‌های کنونی می‌داند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.