قدس آنلاین ـ ششتمد:امام جمعه ششتمد گفت: حضرت امام خمینی«ره» در بین همه رهبران جهان منحصر به فرد بود.

شخصیت امام خمینی«ره» شخصیتی استثنائی و بی نظیر در تاریخ بود

حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در ششتمد با بیان اینکه بعد از ائمه معصومین (ع) و اولیاء خدا ، هیچ کس را به عظمت امام خمینی«ره» پیدا نمی کنیم افزود: شخصیت حضرت امام«ره» شخصیتی استثنائی و بی نظیر بود و ایشان آرامش خاصی در عرصه های مختلف داشتند.
وی با اشاره به اینکه امام مرد خدا بود و مردان خدا با ذکر خداوند دلشان آرام می گیرد اظهار داشت: ایشان در هنگام انتقال به قم مأمورین از وجود ایشان ترس و واهمه بسیار داشتند و این نشان از آرامش امام در هنگام خطر بود.
استاد حوزه علمیه سبزوار تصریح کرد: حضرت امام خمینی«ره» در هنگام شهادت فرزند عزیزشان آقا مصطفی فرمودند: مرگ مصطفی از الطاف خفیه الهی است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم یادآور شد: امام هنگام مراجعت از پاریس نیز در پاسخ به اطرافیان که این سفر را خطرناک بیان می کردند فرمود: باید به ایران برویم و در هواپیما هم نیز که خبرنگار از احساس ایشان پرسیده بودند حضرت امام در پاسخ به  خبرنگار گفت من هیچ احساسی ندارم.
امام جمعه ششتمد خاطرنشان کرد: یکی از حوادث سخت و تلخ سالهای اولیه انقلاب اسلامی شهادت شخصیت هایی همچون شهید بهشتی بود که امام در واکنش به این حوادث تلخ فرمود «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود».
وی ادامه داد: حضرت امام «ره» در هنگام بیماری با اطمینان و آرامش به اتاق عمل رفتند و در وصیت نامه خود اینگونه نوشتند که: «با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص، و به سوی جایگاه ابدی سفر می‌كنم.»
امام جمعه ششتمد در عین حال از امام خمینی«ره» بعنوان بزرگ رادمرد تاریخ یاد کرد و گفت: شجاعت ، دیانت ، کرامت و اخلاص از مهم ترین شاخصه های ایشان بود./ انتهای پیام

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.