انتخابات

 امام جمعه موقت خرمشهر گفت:ممنوعیت حج ایرانی ها از ناحیه آل سعود نقشه ای از قبل طراحی شده است چرا که آل سعود از قبل تلاش می کرد به هر بهانه ای جمهوری اسلامی ایران را از حج محروم کند.

آل سعود با نقشه قبلی مانع حج مسلمانان ایران شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادلپور در آیین نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت:جنایت آل سعود در کشورهای مختلف و تفکر فاسد وهابی بر حاکمان آل سعود حاکم شده و آل سعود به هیچ اصلی پایبند نیست.
وی گفت: از طرف دیگر آل سعود در دامن رژیم صهیونیستی غلط می خورد و حتی این رژیم در برخی از رسانه ها اعلام کرده که سالیان متمادی با سران آل سعود جلساتی داشته و در زمینه تشکیل ارتش و نیروی مسلح ویژه داعشی تکفیری و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی به توافق هم رسیدند.
حجت الاسلام عادلپور افزود:در این دیدارها از جانب هیات عربستان سعودی توافق کردند حج را برای ایرانیان ممنوع کنند چون ایران اسلامی یک الگویی بسیار جذاب برای امت اسلامی است.
وی در بخشی دیگر به اندیشه های امام راحل اشاره کرد و گفت:رکن رکین امت اسلامی بر اساس محور ولایت فقیه است و در اندیشه های حضرت امام راحل بود.
امام جمعه موقت خرمشهر افزود: یکی از اقدام های مقام معظم رهبری تداوم راه حضرت امام(ره) با تمام وجود و با درایت و شجاعت و بصیرت در مقابله با انحراف و جریان انحرافی است.
حجت الاسلام عادلپور افزود:مقام معظم رهبری ، استکبار ستیزی و حل مشکلات معیشتی مردم را که یکی از آموزه ها و اندیشده های امام راحل(ره) بود دنبال می کند.
وی ادامه داد:مقام معظم رهبری نسبت به توطئه های دشمن حساسیت داشته و به مردم، مسئولان، نخبگان، صاحبان تریبون، تحلیل گران در خصوص تهاجم فرهنگی، اقتصادی، فریب سیاسی و نفوذ دشمن بصیریت می بخشد.
حجت الاسلام عادلپور افزود: مردم سالاری دینی، مدیریت جهادی، پاسخگویی مسئولان، عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجه، اقتصاد مقاومتی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری به آنها تاکید کرده است.
وی تلاش برای حل مشکلات را از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت:مقام معظم رهبری نسبت به ضعف ها با کسی تعارف ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.