قدس آنلاین- تبریز: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با رد بعضی شایعات مبنی بر اینکه با کابینه جدید در شهرستان حاضر خواهد شد گفت: چنین شایعاتی صحت ندارند.

شایعه کابینه‌ جدید در بناب صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ضیاءالله اعزازی  در جمع مردم بناب با بیان اینکه برای حفظ مصالح نظام آماده است از جان خود و جان عزیزترین افراد خود بگذرد، اظهار داشت: هرکسی بخواهد برای مصالح نظام مشکل‌آفرینی کند مقابل آن می‌ایستم.

وی با اشاره به سالگرد ارتحال جانگداز امام راحل یاد و خاطره بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی را گرامی‌ داشت و افزود: نباید به خط امام خیانت کرد!

این نماینده مجلس دهم تأکید کرد: ویژه‌خواری کردن، هر حرفی را گفتن، برخلاف اهداف امام و مردم قدم برداشتن از موارد خیانت به خط امام است.

اعزازی ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب وی و اعتماد مردم به وی گفت: خدمت به مردم باید جزو اولویت‌های اصلی ما مسؤولان باشد و ما مسؤولان نباید قدمی برداریم که بین مردم و وحدت مسلمانان شکاف ایجاد شود.

وی اظهار داشت: خدمت به مردم و حفظ مصالح نظام جرو خط قرمز ما است و در چارچوب نظام برای حل مشکلات مردم تلاش خواهیم کرد.

اعزازی با وحشتناک خواندن آمار بیکاری در کشور خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم که در جامعه فقر وجود دارد و تعطیلی واحدهای تولیدی بزرگ‌ترین مشکل کشور است.

وی همچنین با بیان اینکه با دولت تعامل خوبی دارد و دولت و مجلس تلاش خواهند کرد در تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری قدم‌های لازم و اساسی برداشته شود؛ تصریح کرد: من در این شهرستان با هیچ کس مشکلی ندارم برای اینکه می‌خواهم به مردم خدمت کنم.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با رد بعضی شایعات مبنی بر اینکه با کابینه جدید در شهرستان حاضر خواهد شد گفت: چنین شایعاتی صحت ندارند و همه باید دست به دست هم دهیم و برای حل مشکلات منطقه و مردم قدم برداریم.

وی خطاب به مسؤولان حاضر تأکید کرد: بنده به سراغ تک تک شما در ادارات خواهم آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.