خبر فوری

قدس آنلاین - يزد: فرمانده انتظامي استان از کشف ۲۲ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال انواع کالاي قاچاق در مدت ۴۸ ساعت گذشته توسط ماموران پليس استان خبر داد.

کشف بيش از ۲۲ ميليارد کالاي قاچاق در يزد

به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سردار "ايرج کاکاوند" اظهار داشت : در راستاي اجراي مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به برنامه هاي پيش بيني شده از سوي ناجا و به منظور مقابله جدي با پديده قاچاق، طرح عملياتي مبارزه با قاچاق کالا و ارز به مدت دو روز به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود : ماموران پليس استان ضمن تحت کنترل قرار دادن محورهاي مواصلاتي و توقيف خودروهاي مشکوک به حمل کالاي قاچاق، موفق به کشف بيش از هشت ميليارد و 380 ميليون ريال انواع کالاهاي گمرکي و ترانزيتي قاچاق شدند.

کاکاوند ، اين کالاهاي کشف شده را شامل؛ لوازم خانگي، پوشاک، ظروف آشپزخانه، لوازم جانبي موبايل و لوازم برقي و ... بيان کرد و افزود: همچنين در مدت اجراي اين طرح 30 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي قاچاق نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي استان تصريح کرد: ماموران پليس استان در راستاي اجراي اين طرح بيش از چهار ميليارد ريال دام فاقدمجوز دامپزشکي، اقلام يارانه اي و موادغذايي خارجي فاقد مجوز گمرکي را توقيف کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به کشفيات کالاهاي دخاني و ممنوعه افزود: در مجموع در مدت اجراي اين طرح، 22 ميليارد و 500 ميليون ريال انواع کالاهاي خارجي قاچاق کشف، 9 دستگاه خودروي سبک و سنگين توقيف، 14 متهم دستگير و به مراجع قانوني معرفي شدند.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان مبارزه با قاچاق کالا را نيازمند عزمي جدي و همگاني و همچنين همکاري همه مردم و دستگاه هاي مسئول دانست و يادآور شد: پليس در سال 95 با برنامه ريزي لازم و مدون، مبارزه جدي را با قاچاقچيان کالا و مخلان نظام اقتصادي کشور در دست اقدام دارد.

 

 

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.