پیشنهاد سردبیر

سید طه هاشمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی این دانشگاه اظهار کرد:حضور و فعاليت در تشكل هاي دانشجويي موجب تعالي انديشه در جامعه است.

طه هاشمی:فعالین تشکل های دانشجویی سرمایه های اجتماعی کشور هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا،سید طه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی و مدیران این اداره با اشاره به اهمیت و ضرورت وجود تشکل ها در جامعه، حضور در تشکل های دانشجویی را حسب احساس تکلیف دانشجویان نسبت به محیط پیرامون دانست و تاکید کرد: تشکل های دانشجویی که مولد فکر و اندیشه در جامعه هستند  فارغ از هرگونه وابستگی  وغرض ورزی باید بر محیط بیرون تاثیرگذار باشند و نه تاثیر پذیر، به نحوی که تشکل های دانشجویی با لمس  زشتی های جریانات مختلف با ارائه راه کارهای مناسب با آن مقابله کنند.

وی ضمن تاکید بر زلال بودن اندیشه جوانان، حضور آنها را در تشکل های دانشجویی موجب تعالی اندیشه در جامعه دانست و  برکات این  حضور را حرکت  جامعه به  سمت اخلاق گرایی بر شمرد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تقویت حوزه تشکل ها همواره سیاست دانشگاه بوده اظهار کرد: تقویت تشکل ها تقویت حوزه فرهنگی است؛ چرا که وجود هیئت های مذهبی در ساختار تشکل های دانشجویی فرصتی است که باید از آن در راستای تقویت فرهنگ در جامعه استفاده شود.

وی همچنین بر ضرورت آموزش در حوزه تشکل ها تاکید کرد و گفت: فعالین تشکل ها به عنوان سرمایه های اجتماعی لازم است آموزش های مورد نیاز را دریافت کنند که این وظیفه بر دوش مسئولین دانشگاه است .

وی همچنین با اشاره به اهمیت حوزه رسانه ای در بدنه تشکل ها، وجود نشریات دانشجویی را ابزاری مهم خواند و افزود: اجازه آزمون و خطا در نشریات موجب اغنای نشریات خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.