نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر لزوم استفاه از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده، گفت: تحصیل، تفریح، اشتغال و ازدواج؛ ۴ پایه آرامش جوانان است که مسئولان وظیفه دارند در این رابطه رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

تحصیل، تفریح، اشتغال و ازدواج؛ ۴ پایه آرامش جوانان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه نشست علنی صبح امروز(سه شنبه 25 خردادماه) پارلمان، پس از ارائه گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد اشتغال وظیفه اصلی دولت است، اظهار کرد: ایجاد اشتغال از وظایف اصلی دولت است که در قانون اساسی بیان شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به ربیعی، گفت: ایجاد اشتغال تنها وظیفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و سایر دستگاهها نیز باید وزارت تعاون را در این زمینه کمک کنند. البته آقای ربیعی از اینکه پذیرفته‌اید که متولی اشتغال مجموعه تحت امر شما است، جای تشکر دارد.

سعیدی با تاکید بر لزوم استفاه از ظرفیت  جوانان تحصیلکرده، متذکر شد: تحصیل، تفریح، اشتغال و ازدواج؛ 4 پایه آرامش جوانان است که مسؤلان وظیفه دارند در این رابطه رسیدگیهای لازم را انجام دهند.

وی در همین زمینه، افزود: مسائل صندوقهای بازنشستگی باید رفع شود و البته دکتر لاریجانی در دیدار نوروزی اعضای کمیسیون اجتماعی ضرورت ارائه گزارش درباره صندوقهای بازنشستگی را مورد تاکید قرار دادند و گزارشی در این رابطه تهیه شده که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید به منزلت بازنشستگان توجه شود و اینکه به جای بنگاه‌داری باید در خصوص تولید، سرمایه‌گذاری کرد و مشکلات بیمه زوجهای نابارور، تجمیع بیمه‌ها و عملکرد شرکتهای تحت پوشش وزارت تعاون باید حل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.