عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: توقیف نشریات و رسانه‌های معتقد به نظام و ارزش‌های آن کاری از پیش نمی‌برد و مسئولان باید به فکر حل مشکلات خودشان باشند.

مسئولان به جای توقیف رسانه‌ها به فکر حل مشکلات خود باشند/انتقادپذیری در عمل باید نشان داده شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف فعالیت سایت جهان‌نیوز، گفت: رئیس‌جمهور در دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری بار دیگر عنوان کرد که ما از انتقاد استقبال می‌کنیم اما آنچه مهم است باید این انتقادپذیری در عمل نشان داده شود و مسئولان باید ظرفیت خود را برای پذیرش انتقاد بالا ببرند.

وی افزود: توقیف نشریات و رسانه‌هایی که معتقد به نظام و ارزش‌های آن هستند کاری را از پیش نمی‌برد و مسئولان باید به فکر حل مشکلات خودشان باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: واقعیاتی در بحث برجام و مسائل داخلی کشور همچون مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که اگر مقام معظم رهبری در سخنان خود به آن اشاره نمی‌کردند شاید اجازه داده نمی‌شد این جملات بر صفحات بعضی از نشریات درج شود و از آنجایی که رهبر معظم انقلاب بعضی موضوعات را مطرح می‌کنند مسئولین امر ناچار به سکوت هستند.

سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: توقیف رسانه‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و مسئولان باید به حل مشکلات کشور باشند و به مطبوعات و رسانه‌ها اجازه دهند تا مشکلات جامعه و انتظارات مردم را منعکس کنند تا مسئولین در جریان امر قرار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرباز نظام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    3 0
    جهان نیوز در تاریخ 9 خرداد سال جاری طی مقاله ای بقلم آقای قلهکی با تیتر "تیم ترور دانشمندان هسته‌ای کجا هستند؟ چرا ده‌ها متهم "کلوپ ترور" دانشمندان هسته‌ای پس از 4 سال، هنوز محاکمه نشده‌اند؟"اقدام به طرح بعضی سئوالات نموده بود. با توقیف جهان نیوز واین سئوال بدون جواب!؟ ما جوابمان را گرفتیم.