قدس ‌آنلاین- تبریز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مجلس برای حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت خبر داد.

 آمادگی مجلس شورای اسلامی برای حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ضیاء‌الله اعزازی در جلسه شورای اداری شهرستان بناب ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدای گرانقدر از آغاز شکل‌گیری، پیروزی انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع مقدس با اقتدار کامل و سربلندی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستاده و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری و الهام گرفتن از آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی(ره) و آسایش و امنیت کامل توانسته حرفی برای گفتن در دنیا داشته باشد، از این رو باید این عزت و سربلندی را حفظ و حراست کرد.

وی با بیان اینکه منافع ملی ما ایجاب می‌کند که از جبهه مقاومت حمایت و پشتیبانی کنیم؛ افزود: قطعاً وضعیت بودجه عمومی کشور در شرایطی نیست که دولت کمک کند ولی باید با احساس مسؤولیت و آگاهی دهی به مردم در تقویت و پشتیبانی رزمندگان در سوریه و عراق گام برداریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از اعلام آمادگی مجلس برای حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت خبر داد و گفت: همانطوری که با حضور رزمندگان این شهرستان و پشتیبانی مردم از جبهه‌های نبرد شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس بودیم، قول می‌دهیم همین مردم با روحیه مضاعف با لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از رزمندگان مدافع حرم از این امتحان الهی نیز سربلند و پیروز خارج شوند.

اعزازی تصریح کرد: اگر دشمن را در خارج از مرزهای کشور مهار نکنیم باید در داخل مرزها شاهد جنگ و درگیری با دشمنان اسلام و داعش باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.