در حالیکه دولت با سعه صدر و بدون اینکه بخواهد در برابر خواست منتقدان بایستد مدیران خود را برکنار کند و یا آنها را وادار به استعفا کند اما گویا منتقدان به این راضی نیستند. عزل مدیری که مطابق قانون عمل کرده است مناسب ترین کار است اما منتقدان قصد دارند این ماجرا را به سمت دره مرگ هدایت کنند.

انگار می خواهند دولت سقوط کند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ساعت 24، روزی که نخستین خبرها در باره فیش حقوقی بالای مدیر بیمه مرکزی از سوی رسانه های منتقد دولت انتشار یافت، مدیران ارشد اقتصادی و سیاسی دولت به جای اینکه واکنش های پراکنده و گاه متفاوت نشان دهند باید به این می اندیشیدند که منتقدان در این حوزه تاکجا پیش می روند و مشت آنها چقدر پر است اما گروه رهبری کننده رسانه ای دولت و مدیران ارشد به جای این کار سکوت پیشه کردند و با این تصور که گذر زمان موجب کاهش انتقاد و مچ گیری می شود این سکوت و چندجور حرف زدن را دنبال کردند.

با سپری شدن زمان اما برخلاف این تصور دولت نه تنها از دامنه انتقادها کاسته نشد بلکه هر روز ژرفای بیشتری پیداکرد و دامنه آن گسترده شد.

 این روزها شاهد داوری های عجیبی از سوی برخی افراد منتسب به طیف های تندتر اصولگرایان در باره این ماجرا هستیم و سخنان شگفت انگیزی از سوی آنها شنیده می شود. به طور مثال فردی گفته است دریافت حقوق بالا توسط شماری کمتر از 200 تا 300مدیر دولتی بزرگترین فساد تاریخ ایران است.

این داوری غریب در حالی بیان می شود که فاسد 10 هزار میلیارد تومانی نفتی هنوز حاضر و سند زنده فساد بزرگ تاریخ بشری است. یکی دیگر از منتقدان دولت تصریح کرده است که باید حتی بر تفریحات مدیران نیز نظارت شود و به این ترتیب خواسته است مزه ترس را به مدیران دولتی بچشاند .

در حالی که برخی از مدیران ارشد دولت می توانستند از همان روزهای نخست این ماجرا به سرعت وارد عمل شده و کار را به سویی هدایت کنند که معلوم شود متخلفان چه کسانی هستند، کار را به جایی رسانده اند که دنبال کنندگان ماجرا به عزل مدیران نیز راضی نیستند.

در حالیکه دولت با سعه صدر و بدون اینکه بخواهد در برابر خواست منتقدان بایستد مدیران خود را برکنار کند و یا آنها را وادار به استعفا کند اما گویا منتقدان به این راضی نیستند.

عزل مدیری که مطابق قانون عمل کرده مناسب ترین کار است اما منتقدان قصد دارند این ماجرا را به سمت دره مرگ هدایت کنند.

لکنت زبان روزهای نخست دولت اکنون به دامی بزرگ تبدیل شده و اگر دولت دیر بجنبد منتقدان به کمتر از سقوط دولت رضایت نخواهند داد. کم کاری روزهای نخست و فقدان استراتژی تبلیغاتی کارآمد را باید در این وضعیت جبران کرد و با استفاده از همه امکانات راه پیشرفت منتقدان غیر منصف را مسدود کرد.

دولت یازدهم توجه داشته باشد که منتقدان به کمتر از ساقط کردن دولت با استفاده از پرونده باز شده رضایت نخواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.