اعتبار برای اجرای سیاست‌های علم و فناوری ابلاغ شده توسط رهبر انقلاب با تصمیم هیئت وزیران اختصاص می‌یابد.

تصمیم هیئت وزیران برای سیاست‌های علم و فناوری  ابلاغ شده توسط رهبر انقلاب

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با تصمیم هیئت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مجاز شد اعتبارات مندرج در جدول(14) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای بند(8-2) سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تأمین و اختصاص دهد.

با تصمیم هیئت وزیران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مجاز شد اعتبارات مندرج در جدول(14) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای بند (8-2) سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری تأمین و اختصاص دهد.

متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مجاز است اعتبارات مندرج در جدول(14) قانون بودجه سال 1395 کل کشور را در راستای اجرای بند(8-2) سیاست‌های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری از محل جابجایی اعتبارات مصوب ردیف‌های مندرج در قانون یاد شده تأمین و به دستگاه‌های اجرایی ذیربط اختصاص دهد تا پس از مبادله موافقت‌نامه با سازمان مذکور با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.