قدس آنلاین: معاون حوزه هنری خراسان رضوی از اجرای تئاتر نوبت یعنی بعدی در تماشاخانه اشراق این مجموعه خبر داد.

تئاتر «نوبت یعنی بعدی» در مشهد اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم زره ساز صبح امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار کرد: تئاتر نوبت یعنی بعدی در تماشاخانه اشراق حوزه هنری خراسان رضوی (بین هاشمیه 20 و 22) به نمایش در می آید.
وی افزود: این اثر هنری به نویسندگی و کارگردانی مرتضی شاه کرم بوده که از 10 تا 31 مرداد هر شب ساعت 20:30 در این سالن که ظرفیت 100 نفر را داراست به نمایش در می آید و زمان اجرای آن در صورت درخواست و استقبال مردمی تمدید می شود.
معاون حوزه هنری خراسان رضوی درباره هنرمندان این اثر هنری، گفت: بازیگران این اثر هنری هما پریسان، علی غابشی، حامد نساج بخارایی، ترانه کوهستانی، مهناز میرزایی و پروا آقاجانی هستند.
زره ساز تصریح کرد: از دیگر عوامل این اثر هنری می توان از موسسه فرهنگی هنری باران توس (مجری طرح)، ابراهیم گله دار زاده (سرپرست گروه)، مسعود شامی (مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز)، میلاد خرمن بیز و مرتضی شاه کرم (طراح صحنه)، آرمین داوودی و احمد صمیمی (موسیقی)، پروا آقاجانی (طراح لباس)، مرتضی شاه کرم (طراح نور)، رضا ازیبی (دستیار کارگردان)، مهدی مرتضوی (طراح پوستر و تراکت)، پویا حقیقی و محمدجواد آبجوشک (عکاس) و محمدجواد عبدی (روابط عمومی) نام برد.
وی درباره هزینه بلیت این اثر هنری، تاکید کرد: بلیت تئاتر نوبت یعنی بعدی 25 هزار تومان است و برای کسانی که بلیت اینترنتی خریداری می کنند تخفیف 20 درصدی لحاظ شده است و این بلیت به مبلغ 19 هزار تومان به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند از طریق سایت  www.mashhad-gishe.ir بلیت خود را خریداری کنند.
معاون حوزه هنری خراسان رضوی درباره مراسم افتتاحیه اجرای این اثر هنری، بیان کرد: این مراسم امشب ساعت 20:30 با حضور اساتید و پیشکسوتان هنر تئاتر برگزار می شود.
زره ساز گفت: یکی از بهترین ابزارهای هنری که با مخاطب ارتباط زنده برقرار می کند هنر تئاتر است و در مشهد هنرمندان تئاتر توانسته اند که به نحوی مطلوب آثار خود را اجرا کنند، هرچند که این هنر هنوز مظلوم است و جایگاه خود را در میان مردم و مسئولان پیدا نکرده است.
وی افزود: تئاتر در مسائل مختلف به نمایش در می آید که یکی از آنها موضوعات مذهبی است که ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده و به عنوان جریانی که نقشی کوچک از واقعه بزرگ عاشورا را ایفا می کند موثر بوده است.
معاون حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به حضور پررنگ هنر تئاتر در موضوعات انقلاب و دفاع مقدس، بیان کرد: هنر تئاتر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس نقش پررنگی داشته و هنرمندان تئاتر در این دو حوزه هم نقش بسیار فعالی داشتند و بسیاری از گروه های هنری به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و شهدا و جانبازان هنرمند زیادی هم در این راه تقدیم شده است.
زره ساز گفت: در امر ترویج تئاتر در میان مردم و حمایت از هنرمدان تئاتر دچار نواقصی هستیم که حل این معضل نیازمند پیگیری اصحاب رسانه هستیم.
وی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار بود که امسال سالن اصلی نمایش و تئاتر حوزه هنری خراسان رضوی به ظرفیت 200 نفر افتتاح شود که به دلیل مشکل بودجه محقق نشد و در این رابطه نیازمند یاری مسئولان امر هستیم و این سالن بزرگترین سالن بلک باکس شرق کشور در این عرصه هنری است.
معاون حوزه هنری خراسان رضوی بیان کرد: شماره تماس 09126886038 و 09129374742 آماده پاسخگویی سوالات مخاطبان تئاتر نوبت یعنی بعدی است.
عکس: محمدجواد آبجوشک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.