خبر فوری

قدس آنلاین – یزد: مدیرعامل آبفار یزد از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع امام حسین(ع) شهرستان اشکذر و مبارکه شهرستان بافق خبر داد .

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع امام حسین (ع)شهرستان اشکذر و مبارکه شهرستان بافق

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مدیرعامل آبفار یزد گفت : عملیات اجرایی پروژه تامین  آب آشامیدنی مجتمع امام حسین (ع) بخش خضرآباد  با حجم عملیاتی 91 کیلومتر خط انتقال ، 25 کیلومتر شبکه توزیع ، 19 عدد مخزن با حجم 800 متر مکعب ، 13 عدد ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 130 لیتر در ثانیه ، آغاز شد .

محمد فاتحی در ادامه افزود : این پروژه با اعتباری بالغ بر 253 میلیارد ریال ، تعداد 20روستا با جمعیت 4 هزار و 99 نفر را تحت پوشش قرار داده است .

 وی همچنین در ادامه تصریح کرد : از دیگر پروژه هایی که عملیات اجرایی آن آغاز می شود،  پروژه تامین آب آشامیدنی مبارکه شهرستان بافق است .

فاتحی در این باره اذعان داشت : حجم عملیاتی این پروژه عبارتست از : 14.4 کیلومتر خط انتقال ، 17 کیلومتر شبکه توزیع ف 2 باب مخزن با ظرفیت 2 هزار و 100 متر مکعب و حفر و تجهیز یک حلقه چاه

این مقام مسئول همچنین اظهار داشت : این پروژه با اعتباری بالغ بر 62 میلیارد ریال ، تعداد 7 روستا و 4 هزار و 438 نفر جمعیت روستایی را تحت پوشش قرار داده است .

فاتحی در پایان هدف از اجرای این پروژه ها را تامین و انتقال آب پایدار ، سالم و بهداشتی و توزیع عادلانه آب به روستاهای تحت پوشش عنوان نمود .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.