۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 408274

قدس آنلاین/ کاهانی مقدم: عکس سلفی سارقان با گوشی تلفن همراه مسروقه، منجر به دستگیری عاملان زورگیری از یک زوج جوان در منطقه قاسم‌آباد مشهد شد.

عکس سلفی زورگیرهای خشن را لو داد

گزارش خبرنگار ما به نقل از رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی حاکی است، چند روز پیش مرد جوانی در شکایتی اعلام کرد هنگامی که به اتفاق همسر خود در حال پیاده شدن ازخودرو در مقابل منزلشان در محدوده قاسم آباد بوده‌اند، مورد زورگیری واقع شده‌اند.

این مرد جوان اضافه کرد که سه جوان موتورسوار با تهدید سلاح سرد، علاوه بر کیف حاوی مدارک و گوشی تلفن همراه، مقادیری طلا و جواهر را از دست همسر وی و داخل خودرو به سرقت برده‌اند.

سرهنگ حمید رزمخواه خاطرنشان کرد: در پی دریافت این شکایت با توجه به محدوده جغرافیایی محل وقوع جرم، رسیدگی به پرونده این زورگیری در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه غرب پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

وی گفت: در همین اثنا گوشی تلفن همراه مسروقه شاکی در نزدیکی محل سرقت و توسط یکی از شهروندان پیدا شد که کارآگاهان پس از بررسی تصاویر ثبت شده بر روی گوشی با توجه به مشکوک بودن یکی از تصاویر از مالباختگان کمک گرفته و متوجه شدند سارقان با گوشی سرقتی از خود عکس سلفی گرفته‌اند.

در نتیجه هویت سارقان شناسایی شد و کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده و انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی، محل اختفای این سارقان خشن را در اطراف بلوار کمربندی صدمتری مشهد کشف کردند.

افسران مسؤول این پرونده سپس با هماهنگی قضایی و طرح‌ریزی عملیاتی ضربتی در اولین ساعات صبح سه‌شنبه گذشته سارقان را که با یک دستگاه وانت نیسان در حال خارج شدن از مخفیگاه خود بودند، به دام انداختند.

به گفته رزمخواه، دستگیرشدگان در بازجویی‌های به عمل آمده و مواجهه با مالباخته و مستندات موجود، به زورگیری اعتراف کردند که تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرایم احتمالی آنان ادامه دارد.

* کشف محموله میلیاردی چای و البسه قاچاق

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در ادامه گفت وگو با خبرنگار ما از کشف محموله دو میلیارد و 278 میلیون ریالی چای و البسه قاچاق در جریان بازرسی از یک انبار در شهر مشهد خبر داد.

وی گفت: با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر قابل توجهی چای و البسه قاچاق توسط دو فرد سودجو در یک انبار زیرزمینی در محدوده بلوار شهید شیرودی، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این کارآگاهان سپس با انجام چند روز کار مطالعاتی و تحقیقات میدانی و اطمینان یافتن از صحت گزارش دریافتی، هماهنگی لازم قضایی را اخذ و به طور ضربتی وارد انبار مورد نظر شدند.

سرهنگ رزمخواه افزود: در این عملیات ضمن دستگیری افراد متخلف، 859 ثوب انواع البسه و 940 کیلوگرم چای قاچاق کشف و ضبط شد که ارزش کالاهای مکشوفه دو میلیارد و 278 میلیون ریال برآورد شده است.

به گفته وی به دستور مقام قضایی این انبار پلمب شد و متهمان در اختیار دادسرا قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.