قدس آنلاین-تبریز: فرماندار بناب گفت: برخی از مشکلات زیرساختی موجود در شهرک صنعتی ولی عصر(عج) این شهرستان که صنعتگران را دچار مشکل کرده است، به‌زودی رفع شوند.

مشکلات شهرک صنعتی ولی عصر(عج) بناب صنعتگران را با مشکل مواجه کرده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی الله فرج‌اللهی در در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنایع کوچک در فرمانداری بناب با اشاره به حجم قابل توجه صادرات از شهرستان بناب اظهار داشت: سالانه بیش از 37 هزار تن انواع محصولات صنعتی از این شهرستان صادر می‌شود.

وی افزود: تنها از شرکت شکوه بناب که موفق به کسب رتبه صادرکننده نمونه کشوری در گروه مواد غذایی و دارویی شده است، در طول یک سال گذشته مبلغ 30 میلیون دلار(معادل یک هزار میلیارد ریال) صادرات صورت گرفته است و این در حالی است که این شرکت بدون معوقات بانکی و کمترین مشکل فعالیت می‌کند.

فرماندار بناب در ادامه اظهار امیدواری کرد که برخی از مشکلات زیرساختی موجود در شهرک صنعتی ولی عصر(عج) این شهرستان که صنعتگران را دچار مشکل کرده است، به‌زودی رفع شوند.

برپایه این گزارش، در این نشست از رضا طبیبی صادرکننده و کارآفرین نمونه کشور در گروه صنایع مواد غذایی و دارویی تقدیر شد و لوح سپاس معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس شرکت شهرک های صنعتی کشور به وی اهداء شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.