انتخابات

قدس آنلاین- سعید کوشافر: مرد مانند هر روز و برای معامله به این محله مراجعه کرده بود، محله‌ای که عمده بنکداران شهر تجمع کرده و هر روز هزاران کاسب برای خرید کالای مورد نیاز و صدها فروشنده برای عرضه کلی کالای تولیدی یا وارداتی خود به بنکداران در تردد هستند.

پایان دزدی خانوادگی از خودروهای کنار خیابان

ماشینش را کنار خیابان گذاشت، به نظرش رسید که امروز خیلی کارش طول نخواهد کشید و زود بازمی‌گردد، پس نه کیف پولش را برداشت، نه لپ تاپ و نه سایر وسایل همراهش را در نهایت هم با خودش اندیشید که اینجا شلوغ است و کسی جرأت دست درازی به ماشین را نخواهد داشت.

برخلاف انتظار کارش اندکی زمان برد و غیبتش طولانی شد و زمانی که برگشت متوجه شد که بی‌احتیاطی بزرگی کرده و همین بی‌احتیاطی کار دستش داده است. هیچ یک از وسایل داخل خودرو نبود، بلافاصله با پلیس تماس گرفت تا مأموران در محل حاضر شوند، او همچنان در حیرت بود که چگونه سارق یا سارقان به خودرواش دستبرد زده‌اند، بدون اینکه کسی شک کند یا متوجه شود.

او ضمن شرح ماجرا برای مأموران کلانتری همین نکته را هم مطرح کرده و باعث شد تا مأموران سراغ دوربینهای مداربسته‌ای بروند که خوشبختانه بخاطر وجود مغازه‌های فراوان در محله تعدادشان کم نیست، آنها با بررسی دوربین مداربسته مغازه مشرف به خودرو دریافتند که سارقان نه یک یا دو جوان یا معتاد که اعضای یک خانواده بودند، درست به همین دلیل هم بوده که کسی به آنها شک نکرده است یک مرد و یک زن و کودکی که احتمالاً فرزندشان بود، خیلی طبیعی توانسته بودند وسایل داخل خودرو را به یغما ببرند و از محل بگریزند.

اما این پایان کار نبود چرا که مأموران مسأله را مورد تحلیل قرار داده و با بررسی تمام مدارکی که از محل وقوع سرقت جمع آوری کرده بودند و در جریان یک عملیات گسترده ردزنی توانستند محل اختفای این سارقان را کشف کرده و قبل از هرگونه اقدامی از سوی سارقان که مردی 47 ساله و همسر 32 ساله‌اش بوده‌اند آنها را بازداشت و روانه زندان کنند.

در همین راستا سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس مشهد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خط قرمز ضمن تشریح ماجرای این سرقت خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش یک فقره سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده میدان هفده شهریور مشهد تیمی از مأموران کلانتری مصلی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

سرهنگ «محمد بوستانی» افزود: در بررسی‌های اظهارات مالباخته مشخص شد یک دستگاه لپ تاپ، کیف پول و عابر بانک از داخل خودرو یک شهروند سرقت شده است.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری مصلی با بازبینی تصاویر ضبط شده در دوربین مداربسته یکی از مغازه‌های همان محدوده تصاویر را بازبینی و سارقان را که زوجی جوان و به همراه پسر نوجوان‌شان به وسایل داخل خودرو دستبرد زده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: مأموران کلانتری 17 مصلی پس از یک سری تحقیقات میدانی محل اختفاء متهمان 47 و 32 ساله به نام‌های رسول و مریم را شناسایی و آنان با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: متهمان که دارای چندین فقره سابقه کیفری می‌باشند در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت داخل خودرو اعتراف کرده که با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از آنها برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.