خبر فوری

قدس آنلاین- یزد : فرمانده انتظامي استان بر رعايت ادب و احترام در برخورد با شهروندان و رعايت حقوق شهروندي در ماموريت هاي پليس تاکيد کرد و گفت: اعمال قانون بايد توام با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد.

اعمال قانون بايد توام با ادب، احترام و رفتار مناسب باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سردار "ايرج کاکاوند" ضمن تاکيد بر ضرورت آموزش مستمر در حوزه هاي کاري ماموران پليس، اظهارداشت : لازم است فرماندهان و مديران نسبت به آموزش مستمر کارکنان در خصوص ماموريت هاي تحت امر اقدام داشته باشند.

وي نظارت واحدهاي مربوطه بر آموزش کارکنان انتظامي را ضروري دانست و افزود: استفاده از تجربيات مديران و فرماندهان و ارتقاء سطح آموزش علمي و عملي کارکنان پليس، موفقيت در ماموريت ها را به دنبال دارد.

فرمانده انتظامي استان يزد ضمن تاکيد بر بحث نظم و انضباط کارکنان پليس گفت : رعايت نظم و انضباط توسط کارکنان پليس در به دست آمدن موفقيت در ماموريت هاي پيش رو نيز تاثيرگذار است.

سردار کاکاوند با اشاره به بحث آمد و شد در شهريورماه بر انضباط ترافيکي، کنترل تصادفات و برخورد با تخلفات حادثه ساز تاکيدکرد و افزود: اين ماموريت ها بايستي همزمان و همراه با اجراي طرح تابستانه پليس راه، مدنظر قرار گيرد.

این مقام انتظامی  خاطرنشان ساخت : در کنار اين موضوعات، اقدامات انتظامي و ماموريت هاي اطلاعاتي نيز مهم است که ضرورت دارد کلانتري ها و پاسگاه ها ضمن هدفمند کردن گشت هاي محسوس و نامحسوس با پيشگيري مناسب، کنترل جرايم را داشته باشند.

سردار کاکاوند عمکلرد پليس استان از جمله؛ پليس آگاهي، پليس امنيت عمومي و فرماندهي انتظامي شهرستان يزد را در امر کشف کالاي قاچاق، دستگيري سارقان، مبارزه با ناهنجاري هاي اجتماعي و پيشگيري از جرايم، مطلوب ارزيابي کرد و گفت: عملکرد مناسب پليس، رضايت مردم و مسئولان را در پي دارد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان ابراز اميدواري کرد؛ با همکاري و همراهي خوب مردم با پليس، انشاءالله شاهد کاهش بيش از پيش جرايم، آسيب هاي اجتماعي و نيز تصادفات در محورهاي شهري و برون شهري خواهيم بود.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.