قدس آنلاین - یزد: فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از توقیف یکدستگاه تریلی "ولوو" و کشف بیش از 86 هزار قلم موادخوراکی خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 750 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

قاچاق میلیاردی موادخوراکی با بارنامه جعلی

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،سرهنگ "احمدکمالی" با بیان این خبر اظهارداشت : ماموران پلیس شهرستان ابرکوه هنگام کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه کامیون کانتینردار "ولوو" که از جنوب شرق کشور به سمت "تهران" در حرکت بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: راننده خودرو با ارائه بارنامه جعلی "موز" سعی در فریب ماموران را داشت اما ماموران انتظامی، تریلی را مورد بازرسی قرار داده و در نتیجه، 86 هزار قلم موادخوراکی خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ کمالی ارزش برآوردشده این محموله قاچاق را سه میلیارد و 750 میلیون ریال بیان کرد و گفت: این موادخوراکی خارجی قاچاق شامل؛ آب میوه، تخم شربتی، کرم کاکائو، کمپوت آناناس، کنسرو و ... می باشد که تحویل گمرک استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در خاتمه با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس برای مقابله با کالای قاچاق گفت: طرح های پلیسی در این زمینه با هماهنگی محاکم قضائی به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.