بیوه انگلیسی یکی از تروریستهای عضو داعش سرکردگی شاخه اناث این گروه تروریستی را برعهده دارد و زنان تروریست را برای اجرای حملات انتقام جویانه علیه غرب آماده می کند.

"سالی جونز "انگلیسی،سرکرده شاخه زنان داعشی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، «سالی جونز» همسر انگلیسی الاصل یکی از تروریستهای عضو داعش سرکردگی شاخه اناث این گروه تروریستی را  برعهده دارد و زنان تروریست را برای اجرای حملات انتقام جویانه علیه غرب آماده می کند.
این زن انگلیسی که به «بیوه سفیدپوست» مشهور است، یک خواننده سابق پانک و اهل کِنت انگلستان است که پس از گرویدن به اسلام به همراه پسر یازده ساله خود به سوریه سفر کرد تا با «جنید حسین» یک هکر تروریست عضو داعش ازدواج نماید. گفتنی است که جنید حسین سال گذشته در حمله پهپادی آمریکا در شهر الرقه به هلاکت رسید.
از آن زمان به بعد، سالی جونز ظاهراً سرکردگی شاخه اناث گردان «انوار الاؤلاکی» را برعهده دارد که متشکل از مبارزان خارجی بوده و هدف آن،  اجرای حملات تروریستی در کشورهای خارجی است.
یکی از اعضای فراری داعش در گفتگو با روزنامه انگلیسی زبان «میرر» گفت: سالی جونز که اکنون با نام «أم حسین البریتانی» شناخته می شود، به تروریستهای داعش نبرد و استراتژیهای لازم جهت «اجرای عملیات انتحاری علیه مواضع غربی» را آموزش می دهد.
وی در ادامه افزود که «حضور سالی جونز داعش را قادر ساخت تا تعداد زیادی از زنان غربی را به شهر الرقه جذب نماید».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.