قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: اولین اقامتگاه بوم گردی که طی سال گذشته موفق به اخذ موافقت اصولی گردید که با مساعدت صندوق کار آفرینی امید وپرداخت یک مییلیارد ریال تسهیلات این اقامتگاه تجهیز وافتتاح شد.

تجهیز اقامتگاه بوم گردی بهشت آباد در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان از افتتاح ،تجهیزاقامتگاه بوم گردی در روستای بهشت آباد شهرستان اردل خبر داد وافزود: اولین اقامتگاه بوم گردی که طی سال گذشته موفق به اخذ موافقت اصولی گردید که با مساعدت صندوق کار آفرینی امید وپرداخت یک مییلیارد ریال تسهیلات این اقامتگاه تجهیز وافتتاح شد.

بهمن عسگری سوادجانی با بیان اینکه این اقامتگاه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی در استان می باشد گفت: سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در بحث اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل ومنعویات مقام معظم رهبری کارهای بسیاری در بحث جوانان جویای کار انجام داده است.

عسگری سوادجانی با اشاره به اینکه پنج نفر به صورت مستقیم در این اقامتگاه اشتغال زایی ایجاد شده است گفت: این مراسم با حضور فرماندار شهرستان اردل ودیگر مسئولین شهرستان در برگزار شد.

روستای بهشت آباد از توابع شهرستان اردل ودرفاصله حدود60کیلومتری مرکز استان واقع گردیده است که پذیرای گردشگران ومسافران داخلی وخارجی در تمام فصول سال می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.