قدس آنلاین/ مهناز شریفی : همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسئولین در شهرستان رفسنجان برگزار شد.

قانون گریزی و رعایت نکردن قانون علت افزایش صدمات به بدنه نظام است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از رفسنجان ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ضمن اعلام آمادگی در برابر تهدیدات دشمنان، گفت: امروز استکبار جهانی تلاش همه جانبه ای برای نابودی اسلام ناب و جمهوری اسلامی بکار برده تا این درخت استوار را بخشکاند و ماندگاری آن را برهم زند.
وی آمادگی در مقابل هر تهدید را برای کشور ضروری دانست و گفت: باید در هر زمینه ای از جمله فضای سایبری که سپاه پاسداران در این زمینه معجزه می کند نیروهایی تربیت کرد و دشمن را رصد کنیم.
وی تبعیت از ولایت و رهبری را مایه اقتدار کشور برشمرد و گفت: دشمنان اگر با فکر و نیت پلیدشان بخواهند کاری کنند ما با آن فکر مقابله می کنیم و این آمادگی را داریم.
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: بیش از گذشته در حوزه گفتمان و اقدام و عمل قدم برداریم و در کار اقتصادی در سایه سرمایه گذاری خارجی امنیت آن را بررسی کنیم تا نفوذ نداشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: مشارکت همه جانبه مردم و رقابت سالم باید همواره مورد توجه عام و خاص بویژه برنامه ریزان در انتخابات پیش رو قرار گیرد تا یکبار دیگر اقتدار خود را بر رخ جهانیان بکشیم و برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات آن اضافه گردد.
رمضانی پور بیان داشت: به همان میزان که سیاه نمایی و بزرگ کردن اشکالات و ضعف ها و از قلم انداختن خدمات و پیشرفت های نظام امری منفور و زشت است، سفید نمایی مفرط و امید کاذب نیز امری زشت و ناپسند و موجبات بی اعتمادی عمومی را دامن خواهد زد.
امام جمعه رفسنجان خطاب به مردم، رزمندگان و مسئولین شهرستانی و استانی گفت: همه شما اصحاب انقلاب هستید و باید در برابر دشمن صف واحد بکشید و خطوط قرمز را رعایت کنید و در داخل به دنبال تقویت درون و ترویج مولفه های وحدت بخش در جامعه باشیم.
وی ولایتمداری را در حد اعلا و در مقام اعتقاد، التزام و عمل از سوی مردم به ویژه مسئولین ضروری دانست و گفت: خدمات و پیشرفت های نظام در برهه های مختلف ارج نهاده شود و هر دولت بنا بر توان خود کار شایسته را انجام داده است، تخریب هیچ گاه نه برای ملت و نه کشور و دولت کارساز نبوده و منفعت نداشته است.
وی افزود: دولت باید عملکرد خود را به مردم نشان دهد و بنا بر فرموده رهبر فرزانه انقلاب در انتخابات آتی اقدام و عمل دولت معرف دولت است.
رمضانی پور بصریت افزایی و دشمن شناسی مبتنی بر رصد دقیق تهدید ها را از ضروریات عنوان کرد و گفت: فضای مجازی و توجه خانواده ها به این عرصه اهمیت ویژه ای دارد و باید مراقب بود فرزندان به انحراف کشیده نشوند.
امام جمعه رفسنجان قانون گریزی و رعایت نکردن قانون در هر عرصه ای را علت لطمه وارد شدن صدمات مختلف به بدنه نظام دانست و افزود: دستگاه های امنیتی و قضایی در اختیار ما قرار دارند و برای پیشگیری و نه برای اقدام، باید عمل به قانون را در دستور کار داشته باشیم تا آرامش و امنیت کشور حاصل گردد.
رمضانی پور رصد جدی تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف را مهم دانست و گفت: امروز این تهدیدات تنها متوجه مرزهای جغرافیایی نیست بلکه در خانه های من و شما، فضاهای عمومی، دانشگاهها و آموزش و پرورش وارد شده و تهدید دشمن جدی است و باید به این مسئله توجه کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.