تحولات لبنان و فلسطین

بیرجند/قدس آنلاین:​ فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه دردفاع مقدس ما حرف اول را می زند دین، دیانت انسانیت و برادری بود گفت: فرهنگ دفاع مقدس ریشه در فرهنگ حسینی و عاشورایی دارد.

فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ عاشورایی است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند؛ سرهنگ علی قاسمی در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی یاد یاران درکارخانه کویرتایر باگرامیداشت هفته دفاع مقدس وقدردانی از مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهارداشت: نگاه وتفکر مدیریت این مجموعه علاوه برکار تولیدی واقتصادی توجه ویژه به مباحث فرهنگی ودینی است که ازاین اقدام ارزشمند وتوجه ویژه سپاسگزاریم.

فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس سلاح حرف اول را نمی زد و در خیلی از بخش ها سلاح نداشتیم اظهار داشت: آنچه در جبهه مورد توجه بود، ایمان، اخلاص، شجاعت، ایثار و فداکاری بود.

سرهنگ قاسمی این توفیقات را برگرفته از فرهنگ حسینی و عاشورایی و اسلام ناب محمدی دانست و تصریح کرد: زندگی رزمندگان در طول روز برگرفته از این فرهنگ و خودباوری بود.

وی بیان کرد: دعا و عبادت، نماز اول وقت و حضور در سنگرها و پشت جبهه همه حرف از تعالیم اسلام می زد و این برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) بود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه بسیجیان کارخانجات در دفاع مقدس نقش مؤثری داشتند گفت: بخش های فنی و ساخت و تولید و خودکفایی را این عزیزان بر عهده داشتند.

قاسمی بیان کرد: امروزبه برکت این همت بلند و پیشرفت های مختلف در عرصه های نظامی و موشکی به بیش از 43 کشور دنیا سلاح صادر می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.